دسته‌بندی نشده

هیر فیلر یا مزوتراپی

امروزه افراد زیادی هستند که به دلایل گوناگون دارای ریزش مو شدید هستند و از این مشکل رنج می برند. این افراد همواره درصدد مقابله با این معضل هستند و راه های زیادی را امتحان کرده‌اند. مشکلات مربوط به ریزش مو در زن ها، آقایان، پیر و جوان حداقل یک بار رخ می‌دهد. به عوامل مختلفی از جمله تغذیه، سبک زندگی، بیماری، استرس، آلودگی، بیماری های ژنی و غیره بستگی دارد. امروزه روش های گوناگونی هستند که این مشکل را رفع کرده‌اند. یکی از این راه‌ها استفاده از هیر فیلر است. هیر فیلر یا مزوتراپی مو یکسری تفاوت ها با یکدیگر دارند. اگر برایتان این سوال به وجود آمده است که تفاوت این دو روش چیست با ما در ادامه این مقاله همراه باشید. همچنین شما برای خرید انواع هیر فیلر می توانید به سایت حیان طب مراجعه کنید و آنها را در اسرع وقت خریداری نمایید.

مزوتراپی مو

تفاوت هیر فیلر و مزوتراپی

در تزریق هیر فیلر، ویتامین‌ها و مواد معدنی مورد نیاز از جمله هیالورونیک اسید به موهای سر تزریق می شوند. همچنین یک نتیجه ماندگار با تاثیر درمانی قابل توجه دارد خیر فیلر بسیار ماندگار تر و تاثیرگذارتر از مزوتراپی مو است. همچنین نتایج که از تزریق هیتلر به دست آمده نشان داده که نسبت به مزوتراپی مو موثر خواهد بود. یکی از تفاوت های بین هیر فیلر مو یا مزوتراپی این است که اختلاف قیمت بین این دو روش بالا است. البته با توجه به مشکل شما هر یک از آنها در نواحی مختلف تزریق می شوند. یکی دیگر از تفاوت‌ها بین این دو روش مراقبت های قبل و بعد آن است.

شباهت هیر فیلر یا مزوتراپی

شباهت این دو روش در این است که انواع ویتامین ها و مواد معدنی برای تقویت مو و رشد مو در سر تزریق می‌‌شوند. این محصول به واسطه سوزن های کوچک به پوست سر توسط پزشک تزریق می‌شود. دوره درمانی آنها ۲ تا ۴ جلسه است. فاصله زمانی مشخص تعیین می‌شود که پزشک متخصص آن را به شما اطلاع خواهد داد. این نکته را در نظر بگیرید که مزوتراپی و هیر فیلر بر روی موهای از دست رفته تاثیر گذار نیستند بلکه راه هایی برای جلوگیری از ریزش مو هستند و می‌توانند ریشه موهای شما را تقویت کنند. باعث افزایش سرعت رشد مو، جلوگیری از کم پشتی مو و طاسی می‌شود.

هیر فیلر

ماندگاری هیر فیلر یا مزوتراپی

ماندگاری هیر فیلر یا مزوتراپی به دلیل وجود یک ماده مهم اسید هیالورونیک است که به پوست سر وارد می‌شود. اسید هیالورونیک میتواند آب زیادی را در خود نگه دارد به همین دلیل رطوبت رسانی به ریشه مو انجام می‌شود و رطوبت مورد نیاز تأمین خواهد شد. ماندگاری آنها تقریباً یک سال است. در صورتی که ماندگاری مزوتراپی مو ممکن است از این مقدار کمتر باشد. در مقایسه این روش ها باید بگوییم که شما می‌توانید با تزریق هیر فیلر در سر  رشد موهای خود را متوجه شوید. فیلر مو برای تقویت، رشد مو و درمان کم پشتی بسیار مناسب است. نتایج آن سریعتر از مزوتراپی نمایان می شود. در درمان ریزش مو با روش کوکتل مزوتراپی با توجه به تجویز پزشک از داروهای متعددی استفاده کنید. تا بعضی از ویتامین ها در زیر پوست شما تزریق شوند.

قیمت هیر فیلر یا مزوتراپی

قیمت هیر فیلر یا مزوتراپی با توجه به میزان هیالورونیک اسید متفاوت است. با توجه به ویتامین ها، اسید آمینه ها، ماندگاری و تاثیرگذاری قیمت متفاوتی دارند. در این زمینه با هم فرق دارند. شما برای خرید انواع فیلر مو یا مزوتراپی باید به مراکز و فروشگاه‌های معتبر مراجعه کنید تا محصولاتی اورجینال و باکیفیت خریداری کنید. شما با مراجعه به حیان طب می توانید انواع فیلر مو را خریداری کنید و آنها را به پوست سر خود تزریق کنید. محصولات موجود در حیان طب همگی دارای ضمانت کالا و بهترین کیفیت هستند در نتیجه نیازی نیست نگران آنها باشید.

مزوتراپی برای چه کسانی مناسب است

شاید این سوال به وجود بیاید که هیر فیلر برای چه کسانی مناسب است. اگر شما در دسته افرادی هستید که موهای ضعیف و نازک دارند، خانم ها و آقایانی که به تازگی دچار ریزش مو و کم پشتی مو های خود شده‌اند می توانند سریعتر از این محصول استفاده کنند. همچنین خانم ها و آقایانی که مو کاشته‌اند می‌توانند با استفاده از این محصول چرخه عمر موی خود را افزایش دهند؛ در نتیجه شما در صورت داشتن هرگونه مشکلی با تزریق هیر فیلر می توانید آن را به راحتی برطرف کنید. البته باید توجه داشته باشید که به مراکز معتبر و پزشک متخصص مراجعه کنید تا هیچ گونه عوارضی پس از تزریق نداشته باشید.

مزوتراپی و هیر فیلر برای چه کسانی نامناسب است

این محصول برای برخی از افراد مناسب نیست. برخی از افراد که پوست سر حساسی دارند بهتر است از این محصول استفاده نکنند. خانم های باردار و شیرده از تزریقی آن خودداری کنند. کسانی که داروهای ضد انعقاد خون مصرف می کنند، مشکل ایمنی دارد و پوست سر آنها حساس است، بهتر است از تزریق فیلر مو یا مزوتراپی خودداری نماید.

عوارض هیر فیلر یا مزوتراپی

عوارض احتمالی هیر فیلر مو یا مزوتراپی عبارت است از قرمزی، تورم، خارش و درد. دردی جزئی که به دلیل ناحیه تزریق است و پس از اتمام جلسه کامل درمان می شود. به طور کلی تمامی این عوارض در کمتر از ۷۲ ساعت فروکش می‌‌کنند. کاملا طبیعی هستند در نتیجه است نیاز به نگرانی نیست. در صورت ادامه دار بودن عوارض بهتر است با پزشک مربوطه مشورت نمایید. اگر از افرادی هستید که پوست حساسی دارید می توانید قبل از تزذیق از پزشک خود درخواست بی حسی کنید. در این صورت هیچ گونه مشکلی برای شما به وجود نمی آید و هیچ دردی را احساس نخواهید کرد.

نتیجه‌ی مزوتراپی

نتیجه استفاده از هیر فیلر یا مزوتراپی با توجه به بدن هر مراجعه کننده متفاوت است. به طور کلی این تزریق‌ها باعث افزایش گردش خون در پوست سر می شوند و پس از اتمام جلسات میتوان نتیجه نهایی را تا حدود زیادی مشاهده کرد.

ما در این مقاله در مورد هیر فیلر یا مزوتراپی صحبت کردیم. شما با مراجعه به حیان طب می توانید بهترین برند هیر فیلر را خریداری کنید و با خیال راحت آن را به پوست سر تزریق کنید. توجه داشته باشید که به نکات گفته شده دقت نمایید. حیان طب همواره بهترین و با کیفیت ترین محصولات مراقبت پوستی را در اختیار مشتریان خود قرار داده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *