ماسک اسکراب

ماسک اسکراب طلا (gold scrub)

ماسک اسکراب طلا هالیوود

ماسک اسکراب طلا (gold scrub)

نام محصول:  ماسک اسکراب طلا (gold scrub)

 

جهت کلاژن سازی و مراقبت از پوست و لک وجوش ها را به کلی از بین می برد همچنین موجب لطیف و جوان شود پوست می شود .این محصول جز یکی از بهترین ها در حوزه پاکسازی پوست صورت می باشند.ماسک اسکراب طلا یک روش فوق العاده برای بهبود وضعیت پوست است و یک روش فوق العاده برای درمان پوست محسوب می شود. این نوع ماسک زمانی که در ترکیب با دیگر محصولات تقویت کننده کلاژن استفاده می شوند، تاثیر بیشتری خواهد داشت.

خواص ماسک اسکراب طلا

 –     ماسک اسکراب طلا می تواند خطوط نازک و چروک ها را کاهش دهد.

–    میزان انعطاف پذیری پوست را افزایش می دهد

–    به بهبود گردش خون کمک می کند

–    رنگ پوست را روشن و شفاف می کند

–    این ماسک به کاهش تخریب کلاژن کمک می کند که معمولا در سن ۲۵ سالگی رخ می دهد

–    التهاب را کاهش می دهد (التهاب علت اصلی آکنه و تجمع رنگدانه هاست(

–    طلا حاوی ترکیبات آنتی باکتریال و ضدالتهابی است که دارای تاثیرات تسکین دهندگی و پاک کنندگی پوست است

–    ماسک طلا به سفت شدن پوست کمک می کند 

– ماسک اسکراب طلا ، به‌عنوان خراشنده و ساینده پوست استفاده می‌شوندو حاوی دانه‌های خشن هستند تا سلول‌های مرده سطح پوست را بردارند.

 کاربرد: در درمان ضایعات پوستی مثل آکنه‌های کومدونال (جوش‌های سرسیاه یا سفید)، چربی پوست، خشونت پوست و افزایش اثر داروهای موضعی.

مواد تشکیل دهنده : فروکتوز و گلیسیرین و بوتیلن گلیکول ذرت Glutenin اسیدهای آمینه سرئوس Grandiflorus عصاره گل صد تومانی, عصاره ریشه توکوفرول (ویتامین E) ۲۴K طلا تابع لایه بردار ضد پیری سفید تصفیه پوست

نحوه استفاده : اسکراب را به آرامی و به صورت دایره‌های کوچک در تمام سطح پوست صورت بمالید.این کار باعث لایه برداری ملایم پوست می شود سپس صورت خود را با آب ولرم بشویید چون آب داغ پوست را اذیت می‌کند. صورتتان را خشک کنید و سپس از کرم مرطوب‌کننده استفاده کنید. این مرحله مهم را فراموش نکنید، چون لایه برداری باعث خشک شدن پوست می‌شود. ۱-۲ بار در هفته برای حفظ پوست سالم و نرم و صاف می توان از این اسکراب استفاده کرد.

زمانی که می‌خواهید از ماسک‌های شیمیایی لایه بردار استفاده کنید ، به صورت دورانی و با ملایمت روی پوست ماساژ دهید. با توجه به دستورالعمل ماسک لایه بردار، ممکن است مجبور شوید زمانی را صبر کنید تا ماسک خشک گردد تا به صورت یک پوسته کامل از روی پوست برداشته شود.

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *