کوکتل BTX فیوژن

قیمت محصول :

2,000,000 تومان

0 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!

توضیحات فنی محصول:

کوکتل BTX فیوژن یکی از کوتاه ترین روش های برای درمان چین و چروک های پوستی می باشد. لازم به ذکر می باشد که فرایند مزوتراپی یکی از روش های درمانی برای داشتن پوستی زیبا و ترمیم و مراقبت پوست می باشد که این فرایند نیز با استفاده از کوکتل BTX فیوژن انجام خواهد شد.

توجه داشته باشید که کوکتل های مزوتراپی دارای موادی می باشند که برای سلامت پوست بسیار حائز اهمیت می باشد ، هر ویال از این محصول دارای مواد فعال خالص می باشد که هیچ گونه مواد نگهدارنده و مواد شیمیایی قاطی آن نمی باشد.

این محصول دارای ترکیب دو نسل از پپتید هایی می باشد که این پپتید ها شامل : Pentapeptides و Octapeptides می باشند که وجود این دو در کوکتل BTX فیوژن سبب شده است که این محصول اثری مشابه بوتاکس داشته باشد.لازم به ذکر می باشد که وجود پپتید ها در این محصول مانع کاهش انقباضات صورت می شود و همین امر سبب تشکیل خطوط جدید در صورت و کاهش چین و چروک های صورت می شود.

به طور کلی کوکتل BTX فیوژن  یک محصول منحصر به فرد می باشد که تاثیر بسیار قوی ای در لیفتینگ و کشسانی صورت دارد.در انتها لازم به ذکر می باشد که یکی از روش های استفاده از این محصول مزوتراپی می باشد که توجه داشته باشید که این روش یکی از بهترین روش های برای ترمیم پوست می باشد.

همچنین شایان ذکر می باشد که در کوکتل های مزوتراپی تمامی موادی که برای یک پوست مورد نیاز می باشد موجود می باشد و به دلیل اینکه مواد موجود در کوکتل ها وارد جریان خون نمی شوند در نتیجه عملا هیچ گونه عوارضی برای بدن بیمار نخواهد داشت.

 

نحوه ی استفاده از کوکتل BTX فیوژن به چه صورت می باشد؟

برای استفاده از این محصول می توانید از روش های : الکتروپریشن، فرکشنال مزو، مزو و مزونیدلینگ استفاده نمایید.

 

کاهش و درمان چین و چروک های صورت با استفاده از کوکتل فیوژن

یکی از مهمترین مزایای مزوتراپی نسبت به جراحی غیر تهاجمی بودن این روش می باشد و  از این رو روشی مطمئن برای کاهش چین و چروک می باشد . در مزوتراپی جای زخم باقی نمی‌ماند و عوارض جانبی جراحی را ندارد. با مزوتراپی فیوژن می‌ توان بدون نگرانی از عوارض جانبی، مواد مغذی مورد نیاز پوست و مو را تامین کنید. عوارض مزوتراپی با فیوژن نسبت به دیگر روش‌ها بسیار کمتر است و عملا هیچ عوارضی ندارد. همچنین در انتها شایان ذکر می باشد که هزینه مزوتراپی با توجه به وضعیت بیمار متفاوت است و معمولا بعد از مشاوره با پزشک مشخص خواهد شد.توجه داشته باشید که با مزوتراپی فیوژن بهترین نتیجه در کمترین زمان حاصل خواهد شد.

کاربرد کوکتل فیوژن برای پوست صورت چیست؟

از کاربرد و ویژگی های این محصول برای پوست صورت می توان به موارد زیر اشاره کرد :

·        کاهش خطوط و چین و چروک

·        تحریک سنتز کلاژن

·        سفت شدن پوست

·        مرطوب کننده

·        جایگزینی یا طولانی شدن اثر تزریق بوتاکس

محتویات کوکتل فیوژن چیست؟

از محتویات این محصول می توان به موارد زیر اشاره کرد :

  • اوکتاپپتاید و پنتاپپتاید 10%.
  • هیالورونیک اسید 0,1%.

 

هیالورونیک اسید چیست؟

هیالورونیک اسید یک ماده ی شیمیایی الی است که به صورت طبیعی در تمامی موجودات زنده یافت می شود. لازم به ذکر می باشد که هیالورونیک اسید دقیقا همان ماده بافت همبند و نرم غضروف در بدن ( بخش زجازیه چشم و بخش نرم پوست ) می باشد.

همچنین توجه داشته باشید که هیالورونیک اسید در پزشکی بسیار کاربرد دارد و از واحد های تکراری دی ساکارید ، استیل گلوکز آمین و گلوکورونیک اسید تشکیل شده است.

لازم به ذکر می باشد که هیالورونیک اسید  در روانکاری قسمت های متحرک بدن ، مانند مفاصل و عضلات نقش بسیار مهمی دارا می باشد ، همچنین این ماده در محصولات مراقبت های پوستی نیز یافت می شود و به عنوان یک ماده ی عالی برای سلامت پوست از آن استفاده می شود.

هیالورونیک اسید دارای خاصیت مرطوب کنندگی و آبرسانی می باشد که باعث مرطوب شدن پوست و کراتینه سازی طبیعی اپیدرم می شود.

در انتها توجه داشته باشید که از این ماده در محصولات ارایشی بهداشتی به عنوان مرطوب کننده ،غلیظ کننده،تثبیت کننده استفاده می شود و در صنعت آرایشی و بهداشتی بسیار کاربرد دارد.

فواید و خواص اسید هیالورونیک اسید برای پوست صورت چیست؟

از فواید و خواص هیالورونیک اسید می توان به موارد زیر اشاره کرد :

  • فراهم کردن رطوبت برای پوست :

هیالورنیک اسید یک هومکتانت است یعنی رطوبت را می گیرد و در خود نگه می دارد تا پوست بتواند آن را جذب کند. ( توجه داشته باشید که مولکول هیالورونیک اسید می تواند تا 1000 برابر وزنش در خود آب نگه دارد ) مولوکول هیالورونیک اسید برای نفوذ به لایه ی بالای پوست بسیار بزرگ می باشد به همین دلیل است که این ماده بر روی پوست باقی می ماند رطوبت را جذب خود می کند و در صورت لزوم آن رطوبت توسط پوست جذب می شود و همین مراحل سبب هیدراته شدن پوست می شود.

  • فواید ضد پیری هیالورونیک اسید :

همانطور که می دانید یکی از دلایل چین و چروک های پوستی افزایش سن می باشد.

افزایش سن در افراد سبب می شود که پوست هیالورونیک اسید خود را از دست بدهد و همین امر سبب شلی و اویزان شدن پوست می شود.

حال در انتها لازم به ذکر می باشد که شما عزیزان با استفاده از محصولات آرایشی بهداشتی ای که دارای هیالورونیک اسید می باشند می توانید جلوی این چین و چروک های صورت خود را بگیرید و در سالم و هیدراته موندن پوست خود نیز نقش داشته باشید.

 

  • سبب حفاظت و سلامت پوست می شود :

لازم به ذکر می باشد که افزایش سن موجب خشکی پوست نیز می شود که همین امر سبب وارد شدن عفونت به داخل پوست می شود که با استفاده از محصولات حاوی هیالورونیک اسید می توانید از خشکی پوست خود جلوگیری کنید.

توجه داشته باشید که استفاده از محصولات حاوی هیالورونیک اسید لایه ی بیرونی پوست مرطوب می شود و همین امر سبب تقویت سد حفاظتی پوست می شود.

 

نتیجه نهایی

درانتها باید ذکر کرد که کوکتل BTX فیوژن یکی ازبهترین محصول جوانسازی پوست ، درمان چین و چروک های پوستی ، رطوبت رسانی و حفظ رطوبت پوست، استحکام وسفتی پوست ( رفع شلی پوست ) ، سبب سنتز طبیعی کلاژن  و الاستین پوست می باشد که لازم به ذکر می باشد که این محصول دارای اثری همچون بوتاکس می باشد پس دیگر نگران نباشید با استفاده از مزوتراپی کوکتل فیوژن می توانید تمامی چین و چروک های صورت خود را از بین ببرید. بطور کلی میتوان اشاره کرد که یکی از مواردی که سبب چین و چروک های پوستی می شود کم آبی و کمبود رطوبت پوست می باشد که در همه ی افراد در سن بالا اتفاق می افتد و با استفاده از این محصول خارق العاده می توانید به حفظ رطوبت پوست خود کمک کنید زیرا وجود هیالورونیک اسید سبب حفظ رطوبت پوست ، هیدراته شدن آن و سالم نگه داشتن پوست شما عزیزان می شود.

در انتها شایان ذکر می باشد که حیان طب با داشتن سابقه ای حرفه ای و چندین سال تجربه ی کاری  موفق در این زمینه می تواند مشکلات و ایهامات شما عزیزان را در این زمینه ی این محصول  برطرف کند.

‫0/5 ‫(0 نظر)

دیدگاه مشتریان در خصوص این محصول:

0 reviews
0
0
0
0
0

نقد و بررسی‌ها

پاکسازی فیلتر

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کوکتل BTX فیوژن”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *