کوکتل silorg فیوژن

قیمت محصول :

1,350,000 تومان

0 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!

توضیحات فنی محصول:

کوکتل silorg فیوژن از یک سیلیکون ارگانیک یک پلی ساکارید استخراج ‌شده از جلبک می باشد که با گروه های سیلانوئید ترکیب ‌شده است ، لازم به ذکر می باشد که این ماده در آب به شکل محلول می باشد و از نظر بیولوژیکی فعال می باشد و دارای فعالیت های متعدد مانند : سفت کننده پوست، اثرات تجدید ساختار، پیشگیری، حفاظت، بازسازی و تحریک متابولیسم می باشد.در انتها لازم به ذکر می باشد که این ماده برای پوست غیر سمی می باشد و در پوست شخص بیمار دچار آلرژی نمی شود.این ماده به بازسازی و تقویت بافت همبند ، کلاژن و الاستین کمک می ‌کند و یک آبرسان و سفت کننده قوی برای پوست می باشد و همچنین به‌ عنوان یک ضد اکسیدان شناخته ‌شده است و به ‌طور فعال از پیری پوست جلوگیری می ‌کند.

در انتها لازم به ذکر می باشد که یکی از روش های استفاده از کوکتل silorg فیوژن مزوتراپی می باشد که توجه داشته باشید که این روش یکی از بهترین روش های برای ترمیم پوست می باشد.

همچنین شایان ذکر می باشد که در کوکتل های مزوتراپی تمامی موادی که برای یک پوست مورد نیاز می باشد موجود می باشد و به دلیل اینکه مواد موجود در کوکتل ها وارد جریان خون نمی شوند در نتیجه عملا هیچ گونه عوارضی برای بدن بیمار نخواهد داشت.

 

فرایند مزوتراپی

مزوتراپی یکی از فرایند هایی می باشد که بدون هیچ گونه عوارضی می تواند از پوست شما عزیزان مراقبت کند ، همچنین در ترمیم پوست شما نیز نقش داشته باشد.

لازم به ذکر می باشد که تمامی موادی که در کوکتل های مزوتراپی مورد استفاده قرار گرفته اند برای پوست بسیار مورد نیاز می باشد و چون این مواد وارد خون بدن فرد نمی شود پس عملا هیچ گونه عوارضی برای فرد ندارد.در انتها لازم به ذکر می باشد که یکی از مهم ترین ویژگی های مزوتراپی نسبت به جراحی غیر تهاجمی بودن آن می باشد ، همچنین مزوتراپی یکی از مطمئن ترین روش های برای بهبود جای زخم می باشد. ( توجه داشته باشید که در مزوتراپی جای زخم باقی نمی ماند و عوارض جانبی جراحی را نیز ندارد ) با استفاده از مزوتراپی فیوژن می توانید بدون هیچ عوارض و نگرانی ای مواد مغذی مورد نیاز پوست خود را تامین کنید و می توانید بهترین نتیجه را در کمترین زمان حاصل کسب کنید.

نحوه ی استفاده از کوکتل فیوژن

برای استفاده از کوکتل silorg فیوژن می توانید از روش های : الکتروپریشن، فرکشنال مزو، مزو و مزونیدلینگ استفاده نمایید.

 

کاربرد و ویژگی های کوکتل silorg فیوژن

کاربرد و ویژگی های کوکتل silorg فیوژن برای پوست شامل موارد زیر می شود :

  • بهینه سازی و بازسازی پوست
  • محافظت در برابر رادیکال های آزاد
  • محافظت از سلول ها در برابر استرس اکسیداتیو و پروتئین های ساختاری
  • کنترل التهاب پوستی
  • مرطوب کردن پوست
  • کاهش چین و چروک و خطوط های پوستی
  • کاهش استریا
  • نرمال کردن فعالیت لیپولیتیکی (بافت چربی)

کوکتل silorg فیوژن

مزوتراپی چیست؟

به طور کلی مزوتراپی از کلمه یونانی Meso به معنای میان و Therapeia به معنی درمان پزشکی می‌ آید و یکی از عمل پزشکی زیبایی غیر جراحی می باشد که طی آن داروهای هومیوپاتیک که معمولا توسط پزشکان طب جایگزین تجویز می‌گردد، وارد پوست می ‌شود.

کوکتل های مزوتراپی که توسط روش مزوتراپی به پوست تزریق می شوند یک روش حدودا غیر تهاجمی می باشد به طورکلی کوکتل های مزوتراپی حاوی پنجاه ترکیب برای تغذیه ، ترمیم و جوانسازی پوست می باشد که توسط سوزن های ریز یا سرنگ های مخصوص که تقریبا بدون درد می باشد هستند که بعد از تزریق به محل مورد نظر خود در پوست می رسد.

در تعریف دیگر می توان گفت که مزوتراپی یک روش درمان جدید می باشد که در این روش دارو در قسمت های مختلف پوستی تزریق می شوند در واقع می توان گفت که به جای اینکه دارو توسط دهان شخص بیمار خورده شود مستقیما به زیر پوست بدن بیمار تزریق می شود. در انتها لازم به ذکر می باشد که تزریق های متعدد توسط دستگاه مزوتراپی در فواصل منظم در پوست صورت می گیرد.

کاربرد مزوتراپی برای پوست چیست؟

در این قیمت قصد داریم اشاره کنیم که با استفاده از فرایند مزوتراپی چه بیماری هایی را می توان درمان کرد پس با ادامه ی مقاله همراه باشید.

با استفاده از فرایند مزوتراپی می توانید بیماری های زیر را درمان نمایید :

  • کشیدن پوست صورت (لیفتینگ) و درمان افتادگی صورت
  • رفع پف دور چشم و افتادگی پلک
  • رفع تیرگ‍ی دور چشم
  • درمان چاقی موضعی بدن، اندام و صورت
  • درمان سلولیت و افتادگی پوست اندامها و صورت
  • درمان ملاسما و لک حاملگی یا لک صورت
  • درمان ریزش مو و تقویت موها
  • درمان استریا (ترک خوردن پوست بدنبال حاملگی)
  • رفع غبغب زیر چانه و گردن

 

برخی از مواد هایی که در کوکتل های مزوتراپی یافت می شوند

  • دارو ها :

اتساع دهنده ی عروق : داروهایی مانند بوفلومدیل که باعث افزایش خونرسانی به ناحیه‌ ی تحت درمان می‌شوند و لازم به ذکر می باشد که  این مواد ایمن و بی ‌خطر می باشند.

بی حسی موضعی : داروهایی نظیر لیدوکائین که علاوه بر بی حسی دارای خاصیت ضد التهابی نیز می باشند.

دارو های هورمونی : داروهایی مثل فیناستراید یا سیپروترون استات  که با مهار گیرنده‌ های هورمونی، اثر هورمون‌ های جنسی که باعث ریزش مو می ‌شوند را مهار می ‌کنند و در انتها لازم به ذکر می باشد که این نوع دارو ها بیشتر که کوکتل های مزوتراپی مو یافت می شود.

کلسی تونین : این هورمون ها به طور طبیعی در بدن انسان یافت می شود و باعف بهبود خونرسانی و تغذیه ی پوستی می شود.

دارو های مغذی : موادی مانند سیلیکون که به طور طبیعی در پوست و موی ما وجود داشته و نقش ساختمانی مهمی دارند.

  • ویتامین ها :

ویتامین ب ۵: یکی از ویتامین‌های خانواده ب که در تقسیم سلولی و بهبود بافت پوستی نقش مهمی ایفا می‌ کند.

بیوتین: اثری مشابه ویتامین ب ۵ دارد. کمبود بیوتین باعث پوسته پوسته شدن و ریزش مو می ‌شود.همچنین لازم به ذکر می باشد که این ویتامین در تنظیم ترشح غدد چربی پوستی نیز موثر می باشد.

ویتامین ث: آنتی اکسیدان مفید و یکی از موادی که تولید کلاژن را تحریک می‌ کند.

ویتامین آ: کلاژن سازی را تحریک کرده و دارو رسانی به پوست را بهبود می ‌بخشد.

 

  • مواد معدنی :

عناصری مانند مس، سلنیوم، فسفر، روی (زینک)  که بر سلامت و شادابی پوست و موی ما موثر هستند.

 

سخن آخر

در کلام آخر باید ذکر کرد که کوکتل silorg فیوژن بهترین محصول برای درمان التهابات پوستی ، کاهش و درمان چین و چروک های پوستی ، کاهش و درمان چروک های ناشی از حاملگی ، حفظ رطوبت و آبرسانی پوست و …. می باشند و استفاده از کوکتل مزوتراپی فیوژن در فرایند میکرونیدلینگ  باعث می شود که نتیجه ای سریع تر و بهتری بگیرید. بطور کلی می توان اشاره کرد که کوکتل های مزوتراپی برای تمامی مشکلات و عارضه های وجود دارد .

در انتها شایان ذکر می باشد که حیان طب با داشتن سابقه ای حرفه ای و چندین سال تجربه ی کاری  موفق در این زمینه میتواند مشکلات و ایهامات شما عزیزان را در این زمینه ی انتخاب بهترین کوکتل مزوتراپی برای بعد از فرایند میکرونیدلینگ برطرف کند.

‫0/5 ‫(0 نظر)

دیدگاه مشتریان در خصوص این محصول:

0 reviews
0
0
0
0
0

نقد و بررسی‌ها

پاکسازی فیلتر

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کوکتل silorg فیوژن”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *