مقالات

مراقبت بعد از تزریق هیر فیلر مو

هیر فیلر مو در بسیاری از موارد برای معکوس کردن روند ریزش مورد استفاده قرار می‌گیرد. باعث می‌شود پوست سر و فولیکول‌های مو کاملاً احیا شوند. رشد مو را تحریک می‌کند. بسیاری از افراد که دچار مشکل ریزش مو هستند می‌توانند از این فیلرها استفاده نمایند. در این فیلرها از هفت نوع پپتید و هیالورونیک اسید استفاده شده که همگی آنها در احیای فولیکول‌های مو نقش دارند. این ترکیب باعث کاهش ریزشی مو، افزایش رشد و ضخامت موها خواهد شد. با استفاده از فیلرها می‌توانید مواد مغذی برای سلامت و ضخامت پوست را تامین نمایید. نتایج آن بعد از ۸ هفته درمان به وضوح قابل مشاهده است. طول درمان ۴ جلسه است که هر دو هفته یک بار انجام می‌شود. البته شما با توجه به میزان ریزش مویی که دارید باید آن را انجام دهید. حالا شاید از خودتان بپرسید که مراقبت بعد از تزریق هیر فیلر مو چیست؟ در ادامه با ما همراه باشید تا بیشتر در مورد این مسئله با یکدیگر صحبت کنیم.

احیا کنندگان مو و مراقبت بعد از تزریق هیر فیلر مو به عنوان یک روش زیبایی غیر جراحی استفاده می‌شوند که برای افزایش حجم و ضخامت موهای نازک بسیار مناسبند. با تزریق فیلرهایی که مبنی بر اسید هیالورونیک هستند می‌توان پوست سر را تحریک کرد تا تراکم مو افزایش پیدا کند. هیالورونیک اسید به طور طبیعی در بدن وجود دارد و باعث می‌شود رطوبت بافت‌ها حفظ شود. فیلرها به طور مستقیم به پوست سر تزریق می‌‌شوند و به عنوان یک مرطوب کننده عمل می‌کنند. کلاژن سازی را هم تحریک می‌کنند به نوبه خود به بهبود گردش خون در پوست سر و رشد موهای سالم هم کمک خواهند کرد. این تقویت کننده‌های مو برای انواع بیماری‌های ریزشی مانند آلوپسی، آندروژنتیک، تلوژن و افلویوم استفاده می‌شوند و برای بهبود ظاهر موهای نازک، حجم دادن موها و پنهان کردن جای زخم یا لکه‌های تاسی بر روی پوست تاثیر دارد.

انجام مزوتراپی هیر فیلر مو

اسید هیالورونیک موجود در پرکننده‌های مو به گونه‌ای هستند که به صورت طبیعی هم در بدن وجود دارند و تمامی افراد در برابر آن ایمن هستند. با استفاده سوزن‌های بسیار ظریف تمامی مواد مغذی به پوست سر تزریق می‌شوند. اگر بخواهیم در مورد مزایای هیر فیلر صحبت کنیم باید بگوییم که به بهبود تراکم مو کمک می‌کند. می‌تواند حجم موهای شما را افزایش دهد تا موهای پرتر و جوان‌تر داشته باشید. برای درمان و بهبود گردش خون در پوست سر مناسب است. باعث کاهش ریزش مو می‌شود. در درمان به وسیله این فیلرها نتایج طبیعی و ظریفی را مشاهده خواهید کرد.

این درمان کننده‌ها جزء روش‌های غیر جراحی هستند. جای زخم، بخیه یا برش بر روی پوست به وجود نخواهد آمد.  این امر باعث شده که این روش جزو روش‌های ایمن و کم تهاجم شناخته شود و بسیاری از افراد کاندید انجام آن باشند. نتایج آن بسیار سریع و آسان و قابل مشاهده است. بیماران بلافاصله بعد از درمان می‌توانند به فعالیت‌های عادی خود بپردازند. نتایج طولانی مدتی به همراه دارد و می‌تواند یک گزینه بسیار مناسب برای کسانی باشد که دارای تاسی روی پوست و یا موهای نازک هستند. البته حتما مراقبت بعد از تزریق هیر فیلر مو را در نظر بگیرید.

مراقبت بعد از تزریق هیر فیلر مو چیست

بعد از تزریق فیلر به روش مزوتراپی شما باید مراقبت بعد از تزریق هیر فیلر مو را انجام دهید تا بتوانید بهترین نتایج را داشته باشید. حداقل تا ۲۴ ساعت بعد از مزوتراپی از خاراندن و دست زدن پوست سر پرهیز کنید. در غیر این صورت ممکن است در ناحیه درمان اختلال ایجاد شود. تا ۲۴ ساعت از انجام ورزش‌های شدید و فعالیت‌های بدنی خودداری کنید. از تعریق پوست سر جلوگیری نمایید. شما تا ۲۴ ساعت بعد از انجام مزوتراپی نباید موهای خود را بشویید.

از محصولات حالت دهنده استفاده نکنید و تمامی دستورالعمل‌های پزشک را مورد توجه قرار دهید. حداقل یک هفته بعد از عمل، از قرار دادن پوست سر خود در معرض نور خورشید یا برنزه کردن خودداری نمایید. در صورت نیاز می‌توانید از کلاه یا کرم‌های ضد آفتاب استفاده نمایید. در قرار ملاقات‌های بعدی مطمئن شوید که درمان شما به درستی انجام می‌شود و به نتایج دلخواه خود رسیده‌اید. در صورتی که علائم غیر عادی مانند درد زیاد، خونریزی و تورم داشتید حتماً با پزشک مربوطه تماس بگیرید. البته این نکته هم قابل ذکر است که برای انجام مزوتراپی و هیر فیلر مو حتماً باید نزد پزشکان متبحر بروید.

هیر فیلر بهتر است یا مزوتراپی

در بین پر کننده‌های مومزوتراپی باید ابتدا نیازها و نگرانی‌های خاص موی خود را بشناسید. در اینجا نکاتی وجود دارند که می‌توانید تصمیم نهایی را بر اساس آنها بگیرید. پرکننده‌های مو نتایج فوری به همراه دارند. شما به سرعت می‌توانید حجم ضخامت موی خود را افزایش دهید. راه حلی موقت محسوب می‌شوند. آنها را می‌توان به راحتی با شامپوی معمولی هم استفاده کرد و شستشو داد. پرکننده‌های مو به طور موثر نواحی دارای موهای نازک یا پوست سر را استتار می‌کنند و ظاهری متراکم‌تر ایجاد خواهند کرد. کاربرد آنها آسان است و بدون کمک حرفه‌ای می‌توانید در خانه از آنها استفاده کنید.

در مقابل، انجام مزوتراپی مو و مراقبت بعد از تزریق هیر فیلر مو باعث می‌شود تمامی مواد مغذی پوست سر شما تامین شود و شما بتوانید بین هورمون‌ها و گردش خون تعادل ایجاد کنید. رشد مو را تحریک می‌کند و شامل تزریق مخلوطی از ویتامین‌ها، مواد معدنی و سایر مواد مغذی برای پوست سر می‌باشد. نتایج بلند مدتی دارد. شما می‌توانید بر اساس نیازهای خاص، درمان مزوتراپی خود را انجام دهید. برای انجام این کار باید به یک متخصص مو مراجعه کنید تا از تمامی تکنیک‌ها اطلاع کافی داشته باشد. استفاده از پر کننده و انجام مزوتراپی مو با توجه به نگرانی‌های فرد متفاوت است. شما می‌توانید با داشتن یک مشاوره تخصصی تصمیم خود را بگیرید.

مراقبت قبل از تزریق هیر فیلر مو

قبل از انجام و تزریق هیر فیلر باید یک سری از دستورالعمل‌ها و مراقبت بعد از تزریق هیر فیلر مو را رعایت کنید. ابتدا باید نزد یک متخصص بروید تا با توجه به شرایط شما طول درمان را مشخص کند. در صورت استفاده از هر نوع دارویی حتماً باید آن را با پزشک متخصص در میان بگذارید. از مصرف داروهای رقیق کننده خون پرهیز کنید. داروهایی مانند آسپرین و پروفن باعث رقیق شدن خون می‌شوند در نتیجه در طول عمل ممکن است خطر خونریزی افزایش یابد. از مصرف الکل و کافئین حداقل تا ۲۴ ساعت قبل خودداری کنید؛ زیرا این دو محلول باعث کم آب شدن بدن می‌شوند. دستورالعمل‌های بعد از مزوتراپی را به نحو احسنت انجام دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *