مقالات

خرید کوکتل مزوتراپی مو اسپانیایی

این روزها کوکتل‌های مزوتراپی با توجه به فرمول‌های موثری که برای مبارزه با کم پشتی موها، تحریک رشد مجدد و کاهش ریزش مو دارند بسیار مورد توجه قرار گرفته‌اند. توسط کشورهای متفاوتی به بازار عرضه شده‌اند که هر کدام از آنها دارای ویژگی‌های منحصر به فردی هستند. بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند به خرید کوکتل مزوتراپی مو اسپانیایی پردازند که ما در این مطلب سعی داریم انواع آن را به شما معرفی کنیم تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن بهترین نتیجه را به شما نشان دهد.

کوکتل مزوتراپی می‌تواند گردش خون در پوست سر را افزایش دهد و فولیکول‌های مو را احیا نماید. به لطف فعالیت‌های زیاد عروق و عصاره احیا کننده جینکو این کوکتل جریان خون را افزایش و باعث اکسیژن رسانی به پوست سر می‌شود. کوکتل فیوژن شامل تمام متابولیت‌ها، ویتامین‌ها، اسیدهای آمینه و مواد معدنی مورد نیاز است که می‌تواند انرژی لازم برای رشد موها را تامین کند. قادر است ماتریکس مو را بازیابی نماید. اسید هیالورونیکی که در ترکیبات این محصول به کار رفته شده به نرمی و مرطوب شدن موهای شما کمک می‌کند. هر یک از ویال‌های کوکتل مزوتراپی مو فیوژن حاوی عناصر فعال خالصی است که هیچگونه مواد نگهدارنده در آنها وجود ندارد و می‌تواند بهترین نتایج را به دنبال داشته باشد.

کوکتل فیوژن
کوکتل فیوژن

مزایای خرید کوکتل مزوتراپی مو اسپانیایی فیوژن

شاید بپرسید کوکتل موی فیوژن چه مزایایی دارد و ما چرا باید به خرید آنها بپردازیم. این کوکتل مو دارای عناصر فعال مغذی است و در ترکیبات خود دارای مزایا و فواید بسیار زیادی است که به جوانسازی مو هم کمک می‌کنند. شما می‌توانید در صورت داشتن انواع بیماری‌های متفاوت از آن استفاده کنید. این روزها بسیاری از افراد برای درمان آلوپسی، ترمیم مو، تقویت ریشه مو، رشد مجدد مو، رفع شوره سر، احیای موهای نازک و شکننده، جلوگیری از ریزش مو، کاهش روند اکسیداسیون، رنگ مو، تقویت فولیکول‌ها، محافظت رطوبت پوست سر از این کوکتل‌ها استفاده می‌کنند. به طور کلی تمامی عناصر به کار رفته شده در کوکتل فیوژن عبارتند از اسید هیالورونیک، کارنوزین، سیلیسیم آلی، عصاره گینگکو، عصاره دکسپانتنول، اسید پیرویک، بیوتین و سایر مواد معدنی مانند کلسیم، آهن، روی، منیزیم و مس می‌باشد.

این کوکتل هم برای آقایان و هم برای خانم‌ها قابل استفاده است. کوکتل مو ویژه آقایان بسیار قدرتمند است و می‌تواند حاوی فاکتورهای رشد و پپتیدی برای درمان تاسی و آلوپسی آندروژنیک باشد. این کوکتل به لایه‌های پوست سر نفوذ می‌کند و باعث بهبود گردش خون و راه‌اندازی مجدد فولیکول‌های موی سر خواهد شد. همچنین استفاده از کوکتل مزوتراپی برای آقایان می‌تواند از نازک شدن موها و یا ریزش آنها جلوگیری کند.

نمایندگی کوکتل فیوژن
کوکتل فیوژن

نکات مهم هنگام خرید کوکتل مزوتراپی

بهتر است قبل از خرید کوکتل مزوتراپی مو اسپانیایی یک سری نکات را مد نظر قرار دهید. تزریق این کوکتل عملی حساس و دقیق به شمار می‌رود و به وجود آمدن یک اشتباه کوچک باعث بروز عوامل جبران ناپذیری خواهد شد. برای داشتن یک مزوتراپی راحت و بدون دردسر حتماً نزد یک پزشک متبحر بروید. هر هفته حداکثر دو مرتبه این کوکتل‌ها به پوست سر تزریق می‌شوند؛ البته با توجه به مشکل شما ممکن است این تزریقات متفاوت باشند. در هر بار مصرف می‌توانید ۳ الی ۵ میلی لیتر از این محلول را استفاده نمایید. اگر هم دوست دارید در منزل از این کوکتل‌ها استفاده کنید آن را در ناحیه درمان بریزید و با آرامی ماساژ دهید تا محلول به خوبی جذب پوست و موی شما شود.

Leave a Review

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *