مقالات

بهترین مارک اسکین اسکرابر

بهترین مارک اسکین اسکرابر

بهترین مارک اسکین کرابر یا اتوی صورت جزء دستگاه‌های مفید، کارآمد و کاربردی است که امروزه تاثیرات بسیار زیادی بر روی پوست بر جای می‌گذارد. بسیاری از افراد از آن استفاده می‌کنند. این دستگاه به داشتن پوستی صاف، تمیز و درخشان کمک می‌کند. لایه برداری پوست جزء مهمترین اصول مراقبتی محسوب می‌شود و در صورت عدم از بین بردن ناخالصی‌های اضافی روی پوست شما با طیف وسیعی از مشکلات روبرو خواهید شد. پوست ما همیشه در معرض آلودگی‌ها، استرس و تعریق قرار دارد. لازم است به طور منظم پاکسازی شود.

با پاکسازی و از بین بردن آلودگی‌ها از روی سطح پوست فرایند جوانسازی پوست به طور طبیعی ادامه پیدا می‌کند و تولید کلاژن و الاستین حفظ می‌شود. علاوه بر این برای ایجاد فضای بیشتر برای رشد سلول‌های جدید باید سلول‌های مرده از روی آن برداشته شوند. بنابراین لایه برداری یکی از بهترین راهکارهاست که باید در روتین مراقبتی خود آن را در نظر بگیرید. از جمله موثرترین راه‌های لایه‌برداری استفاده از بهترین مارک اسکین کرابر است که ما در این مطلب در مورد آن صحبت خواهیم کرد.

مزایای بهترین مارک اسکین اسکرابر

اسکین کرابر یا اتوی صورت برای لایه برداری استفاده می‌شود و وسیله الکترونیکی می‌باشد که امواج صوتی التراسونیک را به درون پوست وارد می‌کند. باعث پاکسازی عمقی پوست شما می‌شود. دستگاه التراسونیک با عنوان اتوی صورت هم شناخته شده است و پوست شما را از شر آکنه، جوش‌های سرسیاه خلاص می‌کند. باعث می‌شود پوستی شفاف و سالم داشته باشید. این دستگاه تمامی آلودگی‌های سطح پوست را کاهش می‌دهد و چین و چروک‌ها را به حداقل می‌رساند. این دستگاه امواج التراسوند یا امواج فرا صوت را با لرزش مناسب توسط تیغه استیل به سطح پوست مرطوب منتقل می‌شود و با ایجاد یک لرزش مناسب به راحتی تمامی چربی‌های اضافه، جوش‌های سرسیاه و آلودگی‌ها را از روی آن پاک می‌کند.

بعد از مدتی استفاده از این محصول شما پوستی روشن شاداب و پاکیزه خواهید داشت. این روش کاملاً غیر تهاجمی است و برای انواع پوست قابل استفاده می‌باشد. حتی پوست‌های حساس نیز می‌توانند از آن استفاده کنند. این دستگاه با پوست در تماس است. هیچگونه درد، کبودی، سوزش و خراشی در پوست ایجاد نمی‌کند و فواید بسیار زیادی دارد. شما با استفاده مداوم از آن می‌توانید برخی از مشکلات پوستی از جمله چربی زائد، منافذ باز، خشکی بیش از اندازه، جوش‌های سرسفید، جوش‌های سرسیاه و حتی بافت‌های کدر پوستی را هم درمان کنید.

نحوه استفاده از اتوی صورت

نحوه استفاده از بهترین مارک دستگاه اسکین اسکرابراین است که باید صورت خود را بشویید. اولین و اصلی‌ترین قدم این است که صورت خود را با استفاده از پاک کننده‌های مخصوص بشویید و هرگونه آرایش و آلودگی را از آن روی آن پاک نمایید. سپس صورت خود را خشک کرده و آن را مرطوب کنید. شما می‌توانید با آب معمولی و یا آبرسان مد نظر خود صورت را مرطوب نمایید. سپس دستگاه را روشن کرده و با فشار دادن دکمه آن مطابق دستورالعمل بر روی پوست خود حرکت دهید. اتو صورت را باید با زاویه ۳۰ درجه نسبت به صورت خود نگه دارید و همزمان فشار کمی را به آن وارد کنید. اجازه دهید تا دستگاه به آرامی برای پوست مرطوب حرکت کند تا بتواند به طور کلی سلول‌های مرده، چربی و آلودگی‌ها را از روی آن پاک نماید.

بعد از استفاده از آبرسان و مرطوب کننده استفاده نمایید. بعد از اتمام صورت شما خشک می‌شود بنابراین بهتر است از آبرسان یا مرطوب کننده‌های دلخواه و متناسب با پوست استفاده کنید. دستگاه را بچرخانید، قسمت صاف آن را بر روی پوست قرار دهید. با عبور این سری صاف از روی پوست، آبرسان و مرطوب کننده به راحتی جذب پوست شما می‌شود. توجه کنید که لایه برداری بیش از حد ممکن است برای پوست مضراتی به همراه داشته باشد؛ بنابراین در طول هفته یک بار از دستگاه استفاده کنید و بین دفعات لایه برداری به پوست خود استراحت دهید. فراموش نکنید که لایه برداری به صورت روزانه کار اشتباهی است و ممکن است به پوست شما آسیب برساند. بهترین زمان برای استفاده از این دستگاه هفته‌ای یک الی دو بار است.

بهترین مارک اسکین اسکرابردرما اف دبل پلاس

این اتوی صورت به عنوان بهترین مارک اسکین کرابر برای مصارف خانگی، حرفه‌ای و در سالن‌های زیبایی شناخته شده است. این دستگاه با انرژی جت حباب‌های بسیار ریز انرژی مافوق صوت و خاصیت الکتریکی یون‌ها کار می‌کند. بنابراین جز دستگاه‌های جوانساز و آرایشی حرفه‌ای محسوب می‌شود. یکی از به روزترین فناوری‌های لایه‌برداری و پیلینگ پوست را دارد و اغلب متخصصین پوست از آن استفاده می‌کنند. این درمان کاملاً ایمن و بدون درد است و بعد از استفاده پوستی تمیز، سالم و شفاف به شما هدیه می‌دهد. قابل شارژ ظرفیت باتری تا ۶۵۰ میلی آمپر می‌باشد و کشور سازنده آن کره جنوبی است. شما برای اطلاع از قیمت نهایی این محصول می‌توانید با مشاورین ما در مجموعه حیان طب تماس بگیرید.

شاول یکی از بهترین مارک اسکین اسکرابر دربرندهای موجود در ایران

اتوی صورت اولتراسونیک با برند شاول نیز جزء بهترین‌هاست. با قرار دادن تیغه صاف دستگاه بر روی پوست یک اثر آرامش بخش به کمک پمپاژ سرم و گردش خون از طریق سطح پوست احساس می‌کنید. این دستگاه از دو روش درمانی برای زیبایی و مراقبت از پوست استفاده می‌کند. یک پاکسازی عمیق تغذیه پوست درمان سونوفورزیس اگر جداگانه بخواهیم در مورد آنها صحبت کنیم باید بگوییم که این دستگاه طی فرایند پاکسازی عمیق و لایه برداری تمامی آلاینده‌ها و کثیفی‌ها را از روی اپیدرم پوست خارج می‌کند. نوک تیغه، ارتعاشات التراسونیک را متمرکز می‌کند تا پاکسازی عمیق و هدفمندی انجام شود. این روش از امواج قوی اوتراسوند استفاده می‌کند تا تمامی سلول‌های مرده را از سطح پوست حذف کند و به شما احساس طراوت شادابی بدهد.

در درمان سونوفورزیس تاثیر گذار می‌باشد. این درمان از امواج پالس برای نفوذ پذیری مواد مغذی به پوست استفاده می‌کند و باعث می‌شود تا سرم‌ها بهتر جذب پوست شوند. این ترکیب همچنین باعث می‌شود گردش خون افزایش پیدا کند و پوستی حجیم داشته باشید. تمامی خطوط و چین و چروک‌ها کاهش پیدا می‌کنند. عملکرد این دستگاه نیز به این شکل است که برای تمام بدن به کار می‌رود. منبع ظرفیت باتری آن ۷۰۰ میلی آمپر است و توسط کشور چین به بازار عرضه شده است.

نکات مهم هنگام استفاده از بهترین مارک اسکین اسکرابر

نکاتی هستند که شما حتی موقع استفاده از بهترین مارک اسکین کرابر نیز باید آنها را مد نظر قرار دهید. توجه کنید که قبل از استفاده حتماً صورت خود را با آب گرم بشویید و منافذ پوست را باز نگه دارید. می‌توانید بعد از حمام از این دستگاه استفاده کنید. بیشتر از ۱۰ دقیقه از دستگاه استفاده نکنید. اگر پوست شما چرب و غیر حساس است می‌توانید در هفته دو یا سه بار آن را استفاده کنید؛ اما اگر پوست خشکی دارید این کار تنها باید یک الی دو بار در هفته صورت بگیرد. توجه داشته باشید که پوست صورتتان حتماً مرطوب باشد. در غیر این صورت دستگاه هیچگونه تاثیری بر روی پوست شما نمی‌گذارد. بعد از اتمام کار هم حتماً از ماسک‌های ورقه‌ای استفاده کنید.

معایب اتوی صورت

به طور کلی استفاده از این دستگاه هیچگونه عوارضی به دنبال ندارد. مگر اینکه به طور نامناسب و نادرست از آن استفاده کنید. اگر طبق اصول گفته شده از آن استفاده نکنید ممکن است به پوست شما آسیب وارد شود. چربی مورد نیاز پوست از بین می‌رود و با استفاده مکرر پوست‌های حساس دچار اتفاقات جبران ناپذیر خواهند شد. اگر قصد استفاده از بهترین مارک اسکین کرابر را دارید حتماً دستورالعمل آن را به صورت دقیق بخوانید و آن را رعایت کنید. در غیر این صورت می‌توانید در سالن‌های زیبایی و یا نزد پزشک متخصص از این دستگاه استفاده نمایید.

سخن پایانی

مراقبت پوستی افراد به دو دسته تقسیم می‌شود. کسانی که به پوست خود اهمیت می‌دهند و یک روتین پوستی در نظر گرفتند و کسانی که برایشان اهمیتی ندارد. دسته اول می‌توانند از پیری زودرس جلوگیری کنند و تمامی چین و چروک‌ها را کاهش دهند. با استفاده از بهترین مارک اسکین کرابر یا همان اتوی صورت می‌توانند پوست صاف، بدون چین و چروک داشته باشند و بدون هیچگونه عمل جراحی به پوست دلخواه خود دست پیدا کنند. شما برای اطلاع از قیمت دستگاه اسکین اسکرابر می‌توانید با مشاورین ما در مجموعه حیان طب تماس بگیرید اطلاعات مد نظر را دریافت نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *