مقالات

بهترین دستگاه میکرونیدلینگ دکتر پن

بهترین دستگاه میکرونیدلینگ دکتر پن ابزار حرفه‌ای برای مراقبت از پوست شناخته شده است. این دستگاه بر جوانسازی تاثیر فوق العاده‌ای دارد و بدون آنکه مشکلاتی مانند پیگمنتیشن برای بیماران داشته باشد می‌تواند تمامی ضایعات پوستی را حذف کند. به این صورت که با وصل کردن کارتریج‌های ریز سوزنی به بدنه و تنظیم عمق نفوذ سوزن‌ها می‌توان سرعت دستگاه را کنترل کرد و به پاکسازی عمیق پوست پرداخت. دستگاه میکرونیدلینگ دکترپن جزء بهترین روش‌ها برای کلاژن سازی می‌باشد که با توجه به هزینه بسیار کم نتایج شگفت انگیزی را به دنبال خواهد داشت.

در این روش با استفاده از دستگاه می‌توان منافذ و کانال‌های بسیار ریز در پوست ایجاد کرد. ایجاد این کانال‌های ریز باعث می‌شود تا مقادیر زیادی از کلاژن ساخته شود. البته در صورتی که نقصی مانند اسکار، آکنه یا سوختگی ترک پوستی در پوست شما وجود داشته باشد به بهترین نحو برطرف می‌شود. در حقیقت اساس کار به این صورت است که ابتدا با دستگاه یک سری سوراخ‌های ریز در لایه سطحی پوست ایجاد می‌شود و در مرحله بعدی بسیار ظریف به لایه‌های عمقی پوست یا همان درم نفوذ کرده و سبب فعال شدن عمل کلاژن‌سازی می‌شود.

مشخصات دستگاه میکرونیدلینگ دکترپن

این دستگاه در انواع متفاوت به بازار عرضه شده‌اند و ویژگی‌های متعددی دارند. از جمله ویژگی‌های این دستگاه می‌توان به چرخش غلتکی پرسرعت به شکل اتوماتیک اشاره کرد. در ۵ سرعت قابل تنظیم است و قابلیت تنظیم عمق از ۲۵ تا دو و نیم میلی‌متر را دارد. با باتری قابل شارژ است و می‌توان آن را به برق مستقیم شهری هم متصل کرد. دارای سوزن‌های خاص با تعداد نیدل‌های مختلف می‌باشد. همچنین از سوزن‌های نانو در آن استفاده شده که میزان درد را به حداقل می‌رسانند و سرعت درمان را بالا می‌برند.

کاربرد بهترین دستگاه میکرونیدلینگ دکتر پن

بهترین دستگاه میکرونیدلینگ دکتر پن برای فرایند زیباسازی توسط متخصصین پوست مورد استفاده قرار می‌گیرد. برای ارتقای تولید کلاژن و به کارگیری پاسخ طبیعی ترمیم بدن استفاده می‌شود. در این پروسه زیباسازی، سوزن‌های تعبیه شده  کاملاً استریل با ایجاد سوراخ‌های ریز در پوست باعث افزایش کلاژن سازی می‌شوند و به جوانسازی یا کربوکسی تراپی پوست کمک می‌کنند. تعریف فرایند ترمیم پوست بعد از میکرونیدلینگ صورت می‌گیرد و به بهبود ظاهر اسکارها و لک‌ها کمک می‌کند. باعث می‌شود خاصیت کشسانی پوست افزایش پیدا کند. با افزایش انتشار فاکتورهای رشد و افزایش تعداد بازسازی رشته‌های کلاژن و الاستین موجب ایجاد سفت شدگی نیز می‌شود. همین عمل باعث برطرف شدن بسیاری از چین و چروک‌ها در پوست خواهد شد.

با تخریب بافت اسکار و ایجاد فرایند طبیعی بهبود زخم باعث می‌شود تا سلول‌های سازنده اسکار کاملاً رفع شوند. با تخریب بافت سوختگی و افزایش کلاژن سازی و تحریک فرایند به رفع سوختگی کمک می‌کند. این دستگاه از طریق کلاژن سازی بیشتر و بهبود تراکم اپیدرم به ترک‌های پوستی هم کمک شایانی خواهد کرد. با تقویت و تحریک فولیکول‌های مو و افزایش میزان مواد مغذی، خونرسانی و تقویت موها را افزایش می‌دهد. از طریق بازسازی کراتیوسیت‌ها یا همان سلول‌های سطحی پوست، باعث روشن شدن سطح پوست و رفع تیرگی‌ها خواهد شد.

مزایای بهترین دستگاه میکرونیدلینگ دکتر پن

در مورد مزایای بهترین دستگاه میکرونیدلینگ دکتر پن می‌توان به مقرون به صرفه بودن و عملکرد بسیار خوب آن اشاره کرد. استفاده از این دستگاه برای جوانسازی و برطرف کردن انواع لک‌های پوستی توصیه شده است. از کاربردهای این دستگاه می‌توان به جوانسازی و لیفت پوست صورت، کاهش چین و چروک، کاهش آکنه و جای زخم، کاهش ضایعات رنگدانه‌ای، شفاف سازی پوست، کاهش اسکار جراحی، بستن منافذ پوستی، از بین بردن آثار خراشیدگی، ترمیم و تجدید بافت‌های پوستی، جذب داروها تا ۳۰۰ برابر اشاره کرد. بنابراین استفاده از بهترین دستگاه میکرونیدلینگ دکتر پن  می‌تواند مزایای بسیار زیادی به همراه داشته باشد و شما می‌توانید با مراجعه به پزشک متخصص از این مزایا بهره مند شوید.

انواع بهترین دستگاه میکرونیدلینگ دکتر پن

دستگاه‌های میکرونیدلینگ دکتر پن در انواع مختلف بازار عرضه شده‌اند و جزء فرایندهای درمانی غیر تهاجمی به شمار می‌روند. بعد از استفاده از این دستگاه شما نیازی به استراحت نخواهید داشت. ممکن است با کمی قرمزی تورم مواجه شوید که کاملاً طبیعی است. به طور کلی می‌توان گفت تمامی افراد که از سلامت عمومی برخوردار هستند می‌توانند از این روش درمان استفاده کنند. این نکته هم قابل ذکر است که افرادی که دارای جوش‌های فعال هستند یا از داروهای ضد آکنه استفاده می‌کنند، دارای اگزما و پسوریازیس هستند بهتر است از دستگاه استفاده نکنند. این دستگاه برای رشد مو هم مناسب است. در ادامه بیشتر در مورد انواع بهترین دستگاه میکرونیدلینگ دکتر پن صحبت خواهیم کرد.

دستگاه میکرونیدلینگ دکتر پن A1W: در فرایند استفاده از این دستگاه القای کلاژن، تعداد زیادی از سوزن‌ها به اندازه میکرو به لایه درم پوست وارد می‌‌شوند و به بازسازی و ترمیم پوست کمک می‌کنند. این دستگاه عموماً برای درمان جای جوش به کار می‌رود و از جمله عوارض کوتاه مدت آن می‌توان به خارش، خشکی، قرمزی و تورم پوست است.

دکتر پن Dr pen A1C: یکی دیگر از انواع بهترین دستگاه میکرونیدلینگ دکتر پن این مدل است که سرعت ویبراتور این دستگاه در ۵ سطح مختلف و طول سوزن آن از ۲۵ تا دو و نیم میلی‌متر قابل تنظیم است. سوزن‌های نازک این دستگاه برای نواحی ظریف و حساس مانند دور لب و چشم‌ها هم استفاده می‌شوند. دارای سوزن‌های ضخیم هم هست که برای نواحی شکم و ران‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند. جنس بدنه این دستگاه از تیتانیوم و جنس سوزن آن استیل ضد زنگ می‌باشد. با توجه به اینکه دارای نیدل ۳۶ تایی یا ۱۲ تایی است برای از بین بردن لکه‌های قهوه‌ای، چین و چروک‌ها، جای جوش، زخم، استرچ مارک و غیره هم به کار می روند.

میکرونیدلینگ M8 دکتر پن: این دستگاه برای جوانسازی استفاده می‌شود و استفاده از آن برای زخم‌ها، خطوط ریز و چین و چروک‌های صورت و گردن هم مناسب است. این دستگاه مجهز به یک صفحه نمایش ال ای دی می‌باشد که سرعت کارتریج ۱۶ سوزنه و باتری ۴ ساعته را نشان می‌دهد. موتور این دستگاه ۱۰۰۰ تا ۱۶ هزار RPM می‌باشد. اگر بخواهید بهترین نتیجه را از این دستگاه بگیرید در ابتدا از سوزن‌های کوتاه‌تر و سپس سوزن‌های طویل‌تر استفاده کنید. قبل از استفاده از این درماپن می‌توان از کرم بی‌حسی هم استفاده کرد. این نوع دستگاه کاملاً بهداشتی و به صورت بی‌سیم و سیم‌دار قابل تهیه است.

دستگاه میکرونیدلینگ دکتر پن A7: تفاوت این دستگاه با مدل M8 این است که قدرت موتور آن ۱۸ هزار RPM می‌باشد. به عبارت دیگر این دستگاه به روز شده است و در نوع سیم‌دار وجود دارد. در ۵ سرعت متفاوت نیز تنظیم می‌شود. سیم در این دستگاه به آن اجازه می‌دهد تا جریان ثابتی از برق را به موتور برساند. این مدل حاوی ۵ کارتریج است. در دو نوع ۱۲ سوزن و ۳۶ سوزنه تولید شده است. سوزن‌های این دستگاه نازک است؛ بنابراین به ندرت چیزی را حس خواهید کرد. هیچگونه دردی نخواهید داشت و برای از بین بردن لکه‌های پیری، جای جوش و خطوط پیشانی موثر است.

دستگاه میکرونیدلینگ X5: استفاده از این دستگاه عموماً برای از بین بردن چین و چروک، زخم‌های جراحی، جای جوش، استرچ مارک، ریزش مو و تاسی، آسیب‌های نور خورشید روی پوست و هایپر پیگمنتیشن استفاده می‌شود. این دستگاه بر جوانسازی بسیار موثرتر است و بی‌سیم می‌باشد. قابل شارژ دوباره است. بعد از استفاده از آن نیاز به دوره استراحت ندارید. افراد بعد از استفاده از این دستگاه می‌توانند بدون تجربه زخم، عفونت، کبودی یا هر نوع آسیب دیگری به فعالیت روزانه بپردازند.

اجزای بهترین دستگاه میکرونیدلینگ دکتر پن

بهترین دستگاه میکرونیدلینگ دکترپن از دو قسمت بدنه و کارتریج تشکیل شده است. بدنه شامل باتری قابل شارژ یا اتصال مستقیم به برق می‌باشد و به طور دائم آن را لمس می‌کنید. بخش دوم که کارتریج می‌باشد با توجه به مدل دستگاه شامل تعدادی سوزن است. تعدادسوزن‌ها از ۱۲ تا ۳۶ عدد متفاوت است و به بدنه دستگاه متصل می‌‌شوند. بعد از کنترل تنظیمات قابل استفاده است. نحوه استفاده از این دستگاه به این شکل است که دستگاه بر روی پوست قرار می‌گیرد و سوزن‌ها به طور همزمان و در یک زمان واحد به داخل لایه درم نفوذ می‌کنند. پس از نفوذ سوزن‌ها پوست به تولید کلاژن و الاستین ترغیب می‌شود. این دو ماده می‌توانند باعث بهبود زیبایی و شادابی پوست شوند.

مواردی که در هنگام استفاده از دستگاه باید آنها را مد نظر قرار دهید این است که سوزن‌های دستگاه کاملاً عمود و بدون هیچگونه انحرافی باید بر روی پوست قرار بگیرند در غیر این صورت ممکن است به پوست آسیب وارد کنند. توصیه می‌کنیم که حتماً برای استفاده از این دستگاه به پزشکان متبحر مراجعه فرمایید.

مراقبت‌های بعد از میکرونیدلینگ با درماپن

بعد از استفاده از بهترین دستگاه میکرونیدلینگ دکتر پن نیز باید یک سری مراقبت‌های ویژه را انجام دهید. پوست خود را تمیز کنید. موهای خود را ببندید؛ زیرا اگر تار موی شما آلوده باشد ممکن است احتمال عفونت را بالا ببرد. پوست خود را با شوینده‌ها تمیز کنید تا هیچ آرایش و لوسیونی بر روی آن باقی نماند. کرم بی‌حسی را بر پوست خود بمالید؛ البته این کار اختیاری است. اگر پوست شما حساس است می‌توانید از داروخانه کرم بی‌حسی ۵ درصد لیدوکائین تهیه کنید و در مد نظر خود بمالید. ۲۰ دقیقه صبر کنید سپس آن را پاک کنید. پیش از انجام میکرونیدلینگ از یک سرم آبرسان از جمله هیالورونیک اسید استفاده کنید تا پوست شما نرم شود و دستگاه به راحتی بر روی آن حرکت کند. از رتینول، لایه بردار و مواد روشن کننده استفاده نکنید. پاکت کارتریج نو را باز کنید و سپس آن را به دستگاه متصل نمایید. مطمئن شوید که دستان شما تمیز است. هرگز به نوک سوزن‌های کارتریج دست نزنید و از دستکش استفاده کنید.

سخن پایانی

درماپن جزء شرکت‌های تجهیزات پزشکی می‌باشد که از سال ۲۰۱۱ تاسیس شد و به سرعت توانست پیشرفته‌ترین دستگاه‌های میکرونیدلینگ پوست را در جهان تولید کند. تمامی محصولات این برند در چین ساخته می‌شود. همچنین مراکز و نمایندگی آنها در استرالیا، هلند، ایالات متحده و غیره نیز وجود دارد. هر جلسه استفاده از این دستگاه‌ها ۳۰ دقیقه زمان می‌برد و برای رسیدن به بهترین نتیجه باید چندین بار جلسات خود را تکرار کنید. برای این کار متخصص پوست، جراح پلاستیک و زیبایی زمان آن را مشخص کند. اگر بخواهیم بهترین دستگاه میکرونیدلینگ دکتر پن را معرفی کنیم باید بگوییم که اگر قصد دارید در منزل از این دستگاه استفاده کنید ما نمونه میکرونیدلینگ M8 را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

تولید کنندگان با تجربه و یا تازه کار هر دو می‌توانند از این دستگاه استفاده کنند. این دستگاه علاوه بر اینکه چین و چروک‌های کلاغی، خطوط ریز پوستی و افتادگی لب‌ها را از بین می‌برند برای نواحی گردن و صورت نیز قابل استفاده‌اند. به طور کلی تمامی این دستگاه‌ها نیاز به یک سری مراقبت‌ها دارند و شما باید با توجه به شرایط پوستی از آنها استفاده کنید. برای خرید و تهیه بهترین دستگاه میکرونیدلینگ دکتر پن برای مطب و یا کلینیک خود می‌توانید با مشاورین ما در مجموعه حیان طب تماس بگیرید تا با توجه به نیاز شما آن‌ها را در اختیارتان قرار دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *