مقالات

بهترین برند مزوتراپی لاغری

مزوتراپی لاغری به عنوان مزوتراپی چربی سوز هم شناخته شده است. در این روش درمانی با تزریق یک محلول مخصوص به بدن تمامی چربی‌های اضافه اندام‌های مختلف را از بین می‌برند و آنها را تجزیه می‌کنند. پس از گذشت چند هفته این چربی‌ها به طور کامل از بدن خارج می‌شوند و پس از آن تغییرات سایز فرد قابل مشاهده خواهد بود. بهترین برند مزوتراپی لاغری باعث بهبود گردش خون، تقویت بافت‌های همبند و چربی‌های اضافه می‌شود. می‌تواند تمامی سلولیت‌ها را از بین ببرد. مزوتراپی لاغری جزء روش‌های درمانی و تایید شده است که عموماً برای چربی‌های اضافی نواحی خاصی از بدن استفاده می‌شود. کوکتل‌های مزوتراپی لاغری با برندهای مختلفی در بازار به فروش می‌رسند که هر کدام از آنها دارای ویژگی‌های منحصر به فردی هستند.

ما در این مطلب می‌خواهیم در مورد بهترین برند مزوتراپی لاغری صحبت کنیم. استفاده درست و اصولی از این کوکتل‌ها باعث حذف چربی‌های اضافی، چربی سوزی و جوانسازی پوست می‌شود.

معرفی بهترین برند مزوتراپی لاغری

کوکتل مزوتراپی لاغری رویتاکر: بهترین برند مزوتراپی لاغری برند رویتاکر است که توسط کشور فرانسه تولید شده است. این محصول برای نواحی مختلف بدن، برای چربی سوزی و لاغری استفاده می‌شود و معمولاً این کوکتل باعث شده تا رضایت مشتریان افزایش پیدا کند. این کوکتل در حجم ۵ میلی به بازار عرضه شده است. چربی سوز و شامل بنزوات سدیم، کافئین، اسید هیالورونیک، گلوکونات منگنز و گلوکونات روی می‌باشد. در کل با توجه به شرایط بدنی به یک الی ۶ جلسه درمان احتیاج خواهید داشت.

محلول مزوتراپی فیوژن F-XBC: این کوکتل مزوتراپی حاوی یک ویال ۱۰ میلی لیتری می‌باشد و برای لاغری فرم دهی و سلولیت مورد استفاده قرار می‌گیرد. محصول کشور اسپانیا است. برای از بین رفتن شلی و افتادگی پوست استفاده می‌شود. این کوکتل باعث کاهش سلولیت، تجزیه چربی، لاغری، استحکام پوست، تحریک سوخت و ساز چربی و تقویت رگ‌های خونی می‌شود. در عمق ۱ تا ۶ میلیمتر پوست تزریق می‌شود. برای انجام این تکنیک حتماً باید به یک پزشک متخصص مراجعه کنید.

کوکتل لاغری ام سی MC: از با ارزش‌ترین کوکتل‌های لاغری است که قیمت و کیفیت بسیار خوبی دارد. دقیقاً با کوکتل فیوژن برابری می‌کند؛ اما هزینه آن پایین‌تر است. این کوکتل لاغری در لیست بهترین برند مزوتراپی لاغری رتبه دوم را به خود اختصاص داده است.

کوکتل لاغری مزولایک Meso like: حاوی انواع آنزیم‌ها، ویتامین‌ها، فسفاتیدیل کولین می‌باشد و باعث آب شدن چربی‌ها و رفع سلولیت خواهد شد. این برن اسپانیایی ویال‌های خود را در حجم ۱۰ میل به بازار عرضه کرده است که شما می‌توانید آنها را به صورت اورجینال از ما تهیه کنید. هر یک از برندهای نام برده شده بهترین هستند. تمامی برندهای گفته شده دارای خصوصیات منحصر به فرد و بدون هیچگونه عارضه‌ای هستند. شما می‌توانید با خیال راحت از آنها استفاده کنید.

البته برند رویتاکر جزء بهترین برندهاست و توصیه ما این است که اگر قیمت برایتان اهمیتی ندارد حتماً این کوکتل را استفاده کنید. برند ام سی همانطور که اشاره کردیم کیفیت بسیار بالایی دارد اما قیمت آن پایین‌تر است؛ در نتیجه شما می‌توانید هر کدام از این برندها را با بهترین کیفیت و به صورت اورجینال از مجموعه حیان طب تهیه کنید. به ترتیب برند رویتاکر، فیوژن، مزولایک و ام سی هستند که برای شما بهترین انتخابند.

کوکتل مزوتراپی لاغری برای چه نواحی استفاده می‌شود

همانطور که اشاره کردیم انواع این کوکتل‌ها و بهترین برند مزوتراپی لاغری برای نواحی مختلف بدن مورد استفاده قرار می‌گیرند. به عنوان مثال برای لاغری صورت هم استفاده می‌شوند و در نواحی خاصی که چربی بیش از حد دارند تزریق می‌شوند. در مزوتراپی صورت علاوه بر جوانسازی، شما می‌توانید پوستی شاداب و بدون چربی داشته باشید و ناحیه غبغب بیشترین هدف می‌باشد. علاوه بر این برای لاغری شکم هم از انواع کوکتل‌ها استفاده می‌شود. با تزریق یک یا چند دوز از این کوکتل‌ها می‌توان تمامی سلول‌ها و چربی‌های اضافی در بدن را کاهش داد.

برخی افراد نیز از این کوکتل‌ها برای لاغری بازو استفاده می‌کنند. بازو جزء اندام‌هایی است که چربی جمع شده در آن به راحتی از بین نمی‌رود و با استفاده از رژیم‌های غذایی سنگین هم ممکن است حجم آنها تغییر نکند. مزوتراپی لاغری بازوها جزء روش‌های غیر جراحی است که با خیال راحت می‌توان جلسات درمانی را به پایان رساند. برای مزوتراپی لاغری ران هم بسیاری از افراد مراجعه می‌کنند. ران‌ها جزء دیگر اندام‌های بدن هستند که تجمع چربی در آن‌ها بالاست.

چه کسانی باید از بهترین برند مزوتراپی لاغری استفاده کنند

بهترین برند مزوتراپی لاغری برای همه افراد قابل استفاده است؛ اما افراد چاق که نیاز به درمان در تنش کم باسن، بازوها و پاها را دارند می‌توانند در بازه سنی ۱۸ تا ۷۵ سال مراجعه کنند. نکته‌ دیگر هم قابل ذکر است که این افراد حتماً باید دارای وزنی متناسب باشند و کسانی که دارای اضافه وزن بیش از حد هستند نمی‌توانند از این روش درمانی استفاده کنند زیرا نتیجه زیادی نخواهند گرفت. کوکتل لاغری برای خانم‌های باردار، مادران شیرده، بیمارانی که به دیابت مبتلا هستند، افراد مبتلا به بیماری‌های مزمن کبدی یا کلیوی، سرطان و بیماری‌های خود ایمنی مانند لوپوس نباید به سراغ این نوع روش بروند. حتی بهترین کوکتل مزوتراپی لاغری هم برای افراد چاق با شاخص توده بدنی بالای ۳۰ جوابگو نخواهد بود.

سخن پایانی

کوکتل‌های مزوتراپی امروزه جای بسیاری از عمل‌های جراحی را گرفته‌اند و کسانی که می‌خواهند با انجام یک فرایند غیر تهاجمی به نتیجه دلخواه برسند می‌توانند کوکتل‌ها را انتخاب کنند. کوکتل‌های مزوتراپی که برای لاغری استفاده می‌شوند هیچگونه عوارضی به دنبال ندارند و حتماً باید توجه داشته باشید که آنها را به صورت اورجینال تهیه کنید و برای تزریق نزد پزشک متخصص بروید. امروزه بسیاری از برندها هستند که لقب بهترین برند مزوتراپی لاغری را به خود اختصاص داده‌اند. شما می‌توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر با کارشناسان بخش فروش ما صحبت کنید تا شما را راهنمایی کنند. علاوه بر این برای خرید انواع این کوکتل‌ها می‌توانید به صورت آنلاین با ما در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *