دسته‌بندی نشده

بهترین برند مزوتراپی غبغب

غبغب به خاطر تجمع چربی زائد، افتادگی و شل شدن پوست در زیر چانه ایجاد می‌شود. عوامل دیگری مانند وراثت، افزایش سن، پیری و اضافه وزن از جمله فاکتورهای به وجود آمدن غبغب هستند. غبغب چه به صورت ژنتیکی باشد چه بر اثر چاقی باید با استفاده از و شیوه‌های درمانی متفاوت آن را برطرف کرد. مزوتراپی غبغب از جمله شیوه‌های درمانی کاملاً غیرتهاجمی و سرپایی است که با جزئی‌ترین عوارض جانبی و کوتاه‌ترین دوره نقاهت این مشکل را برطرف می‌کند. مزوتراپی روشی برای از بین بردن بافت چربی اضافی جمع شده در زیر پوست است. در مزوتراپی، از سرنگ‌ها و سوزن‌های بسیار ضعیف استفاده می‌شود که در ادامه بیشتر در مورد آن صحبت خواهیم کرد. در این فرایند از انواع کوکتل‌های مزوتراپی استفاده می‌کنند. در ادامه مطلب می‌خواهیم در مورد بهترین برند مزوتراپی غبغب صحبت کنیم.

رویتاکر سلوکر Revitacqre cellucare

این کوکتل درمانی حتی برای مقابله با سلولیت هم مناسب است. در کاهش ذخایر چربی زیر پوستی تاثیر گذار است و ظاهر پوست نارنجی را بهبود می‌بخشد. همچنین باعث تصحیح اندام می‌شود. در مزوتراپی تمامی مواد مورد نظر بر مناطق تحت تاثیر قرار گرفته، سلولیت و بافت چربی اضافی تزریق می‌‌شوند. استفاده از این محصول برای شکم، ران، باسن، بازوها، غبغب و حتی صورت مناسب است.

فیوژن Fusion بهترین برند مزوتراپی غبغب

بهترین مارک مزوتراپی فیوژن است. یک درمان مزوتراپی برای لاغری و کاهش سلولیت می‌باشد. این درمان کمک می‌کند تا به بدن ایده‌آل خود دست پیدا کنید. هر یک از ویال‌ها حاوی مواد خالص فعال هستند و هیچگونه مواد نگهدارنده یا شیمیایی در آنها استفاده نشده است. اثرگذاری بر فرایندهای زیستی می‌تواند نتایج موفقیت آمیزی در رابطه با کاهش سلولیت، تریپولیز و لاغری داشته باشد. عصاره کنجدی و عصاره گینکو بیلوبا تمامی مایعات تجمعی حاوی سموم را از بین می‌برند. ترکیبات موجود در این کوکتل مزوتراپی عبارتند از کافئین، کارنیتین، لیپاز، عصاره کنجد و عصاره گینگو که هر کدام می‌توانند از افتادگی ناشی از کاهش حجم و تقویت پوست کمک کنند. علاوه بر این‌ها از به وجود آمدن سلولیت جدید هم جلوگیری می‌نمایند.

بهترین برند مزوتراپی غبغب
مشخصات قیمت و خرید کوکتل مزوتراپی لاغری و ضد سلولیت فیوژن F-PPC FUSION

بهترین برند مزوتراپی غبغب بایو اسکین

کوکتل مزوتراپی بایو اسکین جزء درمان‌های موثر است که برای کاهش چربی به نواحی مختلف بدن تزریق می‌شود. این محلول استریل فرایند لیپولیز را تسریع می‌بخشد و به بیواستیمولاسیون، الیاف کلاژن و الاستین کمک خواهد کرد. استفاده از این محلول باعث تصفیه متابولیسم چربی، بهبود رنگ و بافت پوست می‌شود. ترکیبی از مواد معتبر دیپولیتیک و تقویت کننده پوست می‌باشد. بهترین برند مزوتراپی غبغب و لاغری است که حاوی سنتلا آسیاتیک می‌باشد. باعث تولید کلاژن و تقویت پوست می‌شود.

کوکتل مزوتراپی BCN Adipo forte

این کوکتل نیز مانند دیگر کوکتل‌ها برای کاهش تجمعات چربی و کاهش تراکم بدن استفاده می‌شود و به مانند کلروفیل بر روی لاغری موثر است. همچنین برای از بین بردن چین و چروک، شکم، بازوها، ران‌ها، باسن، زانو و صورت مناسب است. همچنین برای تخلیه لیپوماها و اصلاحات لیبوساکشن هم استفاده می‌شود. فسفاتیدیل کولین، چربی‌های تجمع یافته را حل می‌کند آنها از بدن دفع می کند. این کوکتل برای افرادی مناسب است که وزنی نرمال یا کمی زیاد دارند و محل چربی در آنها مشخص است.

کسانی که می‌خواهند نتایج درمان را بهینه کنند می‌توانند به سراغ این محصول بروند. مواد موثر موجود در این محصول عبارتند از کارنیتین، فسفاتیدیل کولین، آلکارنیتین و سیلیکای عالی موجود در این محلول باعث سوزاندن چربی‌ها می‌شود. سیلیک‌های عالی پوست را محدود نگه می‌دارند و آن را تقویت می‌کنند. به عنوان یک آنتی اکسیدان از پیری زودرس هم جلوگیری می‌کنند. از دیگر ترکیبات موجود در این محصولات می‌توان به آب، سدیم و سولفات پتاسیم اشاره کرد.

سخن پایانی

تعداد جلسات مزوتراپی غبغب با توجه به میزان تراکم متفاوت است. هر فردی با مراجعه به متخصص باید تعداد جلسات را مشخص کند. به طور میانگین فرد باید در ۸ هفته نخست به صورت منظم و متوالی تزریق را تکرار کند. بعد از آن هر سه ماه یک بار به مدت یک سال باید جلسات درمانی را دنبال نماید تا زمانی که اثرات مطلوب را دست بیاورد. به طور کلی به صورت میانگین شما به ۵ جلسه درمانی احتیاج خواهید داشت که با توجه به شرایط و حجم متفاوت است. ماندگاری این محلول‌های مزوتراپی عموماً تا یک سال است.

شما باید در این مدت مراقبت زیادی را انجام دهید تا دوباره غبغب به حالت اولیه باز نگردد. برای دوام و ثبات، بهتر است ورزش و فعالیت جسمی و برنامه غذایی مناسب داشته باشید. بهترین برند مزوتراپی غبغب هیچگونه عوارض جانبی به دنبال ندارد. اما ممکن است برخی از بیماران با عفونت، تهوع، خارش، کبودی، تورم، قرمزی پوست، زخم و حساسیت روبرو شوند که ظرف ٧٢ ساعت از بین می‌روند. می‌توانید برای خرید و دریافت اطلاعات بیشتر با کارشناس فروش مجموعه حیان طب در تماس باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *