دسته‌بندی نشده

بهترین برند مزوتراپی صورت

سلامت و زیبایی پوست به‌خصوص در ناحیه صورت جزو دغدغه‌های بسیاری افراد به‌ویژه بانوان است. به همین دلیل افراد بسیاری در کنار استفاده از محصولات مراقبتی در این زمینه، از هرگونه عامل مخرب دوری می‌کنند؛ اما با رعایت همه این موارد بهداشتی به دلیل شرایط آب‌وهوای حاکم در همه جای دنیا به دلیل سوراخ‌شدن لایه اوزون، اثرات سو آن بر روی پوست بسیار بالا اعلام شده است. همین امر باعث پیدایش محصولات بهداشتی، بهترین برند مزوتراپی صورت  و دستگاه‌های متنوعی برای مراقبت و پاک‌سازی از پوست شده است.

مزوتراپی که یک راهکار جدید برای زیبایی و جوان‌سازی پوست محسوب می‌شود، با تزریق مواد مغذی، ویتامین‌ها، آنتی‌اکسیدان‌ها و سایر مواد مفید به لایه‌های عمیق پوست نفوذ می‌کند. این فرایند مراقبتی پوست باعث بهبود تقویت پوست، تحریک و تولید کلاژن و آلاستین شده که در نهایت با جوان‌سازی پوست و کاهش علائم پیری همراه خواهد بود. باتوجه‌به اهمیت و سلامت پوست، ما در این مقاله قصد داریم به بهترین برند مزوتراپی صورت پرداخته و در حد توان اطلاعات مهم و کاربردی دراین‌خصوص به کاربران ارائه نماییم.

خرید کوکتل آبرسان رویتا BCN اسپانیا

بهترین برند مزوتراپی صورت چیست

باتوجه‌به استفاده از این محصول برای سلامت پوست، اطمینان از کیفیت و رعایت موارد استاندارد در آن تحت شعاع قرار می‌گیرد. برای این منظور باید همه المان‌هایی که محصولات در این دسته داشته باشند را مورد بررسی قرار داده، سپس اقدام به انتخاب و خرید بی‌نقص آن نمایید. از جمله برترین برندهای تولید کوکتل مزوتراپی می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

رویتاکر فرانسه: طبق ارزشیابی‌های انجام شده در بین کوکتل‌های مزوتراپی، این برند فرانسوی در مقام نخست قرار دارد. این برند محصولات متنوعی در این زمینه تولید و به بازار عرضه نموده که در این میان چهار محصول از برند رویتاکر در ایران موجود است. سطح کیفی A ، اثربخشی ۹۰ درصدی و انتخاب این برند به‌عنوان بهترین محصولات زیبایی طی سال‌های ۲۰۱۸ تا ۲۰۱۹ جزو آپشن‌های برتر این برند پوست شناخته می‌شود.

فیوژن اسپانیا: این برند اسپانیایی به‌عنوان بهترین برند مزوتراپی پوست در رتبه دوم جهان قرار دارد. این برند با بیش از ۳۰ محصول تخصصی تمامی معیارهای سنجش را در سطح بالا کسب نموده است. سطح کیفی A  پلاس در کنار رضایتمندی ۸۰ درصدی کوکتل‌های مزوتراپی فیوژن را می‌توان به‌عنوان ویژگی‌های برتر این برند عنوان نمود.

آروما ایتالیا: برند فوق به‌عنوان قدیمی‌ترین برند مزوتراپی است که در کشور توانسته تأییدیه وزارت درمان ایران را کسب نماید. چهار محصول تخصصی با سطح کیفی A  و رضایتمندی ۸۰ درصدی مصرف‌کننده در کارنامه این برند ایتالیایی درج شده است.

ام سی کازمتیکس اسپانیا: چهارمین مقام برتر محصولات مزوتراپی مربوط به این برند اسپانیایی است. سطح کیفی A  در کنار رضایت ۸۰ درصدی مصرف‌کنندگان نشان از کارنامه درخشان این برند دارد.

وولر فرانسه: یکی دیگر از بهترین برند مزوتراپی صورت با ۵ کوکتل تخصصی و جایگاه ۵ در جهان، مربوط به برند وولر فرانسه است. یکی از ویژگی‌های خاص محصولات این برند، غلظت بالای محصولات آن است که در زمان مصرف باید آن را با رقیق‌کننده‌ها مصرف نمود. این برند نیز مانند برندهای برتر در این زمینه از سطح کیفی A  و رضایت‌مندی ۸۰ درصدی مصرف‌کنندگان برخوردار است.

مزولایک اسپانیا: از دیگر کوکتل‌های مزوتراپی برتر مربوط به یکی دیگر از برندهای اسپانیایی است که جایگاه ششم را با محصولات متنوع و بی‌نظیر خود دریافت نموده است. سطح کیفی B  در کنار رضایتمندی ۷۰ درصدی مصرف‌کننده جزو شناسه برتر برای انتخاب و خرید محصولات این برند است.

برند بی‌سی‌ان: باز هم یکی از برندهای مطرح اسپانیا با تولید کوکتل‌های مزوتراپی جایگاه هفتم جهان را به خود اختصاص داد. این برند نسبتاً قدیمی با سطح کیفی B  در کنار رضایت ۶۵ درصدی مصرف‌کنندگان به‌عنوان بهترین برند مزوتراپی صورت در جهان شناخته می‌شود.

توسکانی: جایگاه ششم کوکتل‌های مزوتراپی به یکی دیگر از برندهای قدیمی اسپانیایی تعلق دارد. برند توسکانی در حال حاضر به‌صورت محدود اقدام به عرضه محصولات مزوتراپی خود به بازار می‌نماید؛ اما با سطح کیفی B  و رضایت ۶۵ درصدی مصرف‌کنندگان همچنان از محبوبیت خاصی در بین کاربران برخوردار است.

درماهیل: از دیگر برندهای مطرح تولید کوکتل‌های مزوتراپی می‌توان به درماهیل کره اشاره نمود که در عین کیفیت B و رضایت‌مندی ۸۰ درصدی با قیمت ارزانتری نسبت به محصولات مشابه به بازار عرضه می‌شود.

بایو اسکین: این برند تولیدی همان برند و لودرم اسپانیا است که در سال ۲۰۲۱ به این نام تغییر یافت. کوکتل‌های تولید شده توسط این برند با سطح کیفی B  و رضایتمندی ۶۰ درصدی مصرف‌کننده در دسته بهترین برند مزوتراپی صورت قرار گرفته است.

پارایزو: این برند نیز از دیگر شرکت‌های اسپانیایی تولیدکننده کوکتل‌های مزوتراپی است که محصولات خود را با سطح کیفی C و رضایت ۶۰ درصدی مصرف‌کننده به بازار عرضه می‌کند.

بی آر فارم : برند فوق تولید شرکت کره‌ای بی آر فارم است که علاوه بر کوکتل‌های مزوتراپی، تولید فیلر و ژل را نیز در برنامه خود دارد. سطح کیفی C و رضایت ۶۰ درصدی نیز کارنامه این برند کره‌ای درج شده است.

خرید کوکتل زیر چشم بی بی سی

مزوتراپی صورت چیست؟

یکی از روش‌های نوین سلامت پوست استفاده از مزوتراپی یا جوان‌سازی پوست است. این راهکار پوستی به‌منظور رفع مشکلات پوستی، لک و تیرگی و جوان‌سازی پوست صورت بدون جراحی است. باتوجه‌به عدم استفاده از عمل‌های جراحی مختلف برای زیبایی پوست با این روش، کاربران بسیاری را به خود جذب نموده است. فرایند پاک‌سازی و جوان‌سازی پوست به این روش با تزریق مواد معدنی و مرطوب‌کننده، ویتامین‌ها، آنزیم و هورمون‌های موردنیاز به عمق لایه‌های پوست و به کمک سوزن‌های بسیار ریز انجام می‌شود.

ازآنجاکه پوست عضو حساسی در بدن به شمار می‌رود، قبل از هرگونه فرایند پاک‌سازی حتماً با متخصصین پوست و مو مشورت نموده و مطابق با نظر کارشناسی و علمی آنها اقدام به استفاده از بهترین برند مزوتراپی صورت برای حل مشکل پوستی خود نمایید. با بهره‌گیری از این روش باعث بهبود کیفیت ظاهر پوست خود، ترمیم بافت، افزایش تولید کلاژن و الاستین، رفع خطوط ریز و چین‌وچروک، ترمیم آکنه و کاهش لک‌های پوستی و… خواهید شد.

مواد بهترین برند مزوتراپی صورت و پیامدهای استفاده از آن

بسته به شرایط پوست، پزشک متخصص ممکن است از مواد خاصی برای مزوتراپی استفاده کند؛ اما به‌طورکلی موادی که برای پاک‌سازی و جوان‌سازی پوست در این روش استفاده می‌شود به‌عنوان یک کوکتل شامل موارد زیر خواهد بود:

·      ویتامین‌های  A،E،C و ویتامین‌های خانواده B

·      استفاده از اسیدآمینه مثل هیالوریک

·      پپتید

·      آنتی‌اکسیدان‌ها

·      فاکتور رشد

با استفاده از این مواد در مزوتراپی و تکمیل دوره درمان شاهد پیامدهای زیر خواهید بود:

·      بهبود کیفیت پوست

·      روشن‌شدن و لطافت پوست

·      ازبین‌بردن چین و چروک‌های صورت

·      حذف خطوط ریز

·      درمان آکنه و کاهش التهاب‌های پوستی

·      رفع لکه‌های پوستی ناشی از آفتاب‌سوختگی، لک پیری و هایپرپیگمانتاسیون

و… شده که ارمغان استفاده از بهترین برند مزوتراپی صورت است.

مزوتراپی و محدودیت‌های اعمال شده در آن

زمان استفاده از این روش پاک‌سازی و جوان‌سازی پوست در افراد بزرگسال و با رنج سنی بالاتر از ۳۰ سال انجام می‌شود. این روش پیشرفته برای سلامت پوست باعث برطرف نمودن عارضه‌های پوستی مثل چین‌وچروک، چروک‌های خنده، چروک‌های پیشانی و… می‌شود. همین امر باعث شده که بسیاری افراد به‌ویژه بانوان در صدر استفاده از این روش باشند؛ اما با تمام این ویژگی‌ها استفاده از این روش پاک‌سازی حتی اگر از بهترین برند مزوتراپی صورت استفاده شود با اعمال محدودیت برای برخی موارد خاص همراه باشد:

·      افرادی که دارای بیماری‌های مزمن مثل سرطان، دیابت، بیماری قلبی و اختلالات خونی هستند.

·      کسانی که سابقه آلرژی یا حساسیت به مواد استفاده شده در مزوتراپی را دارند.

·      مادران در دوران بارداری و شیردهی مجاز به استفاده از این روش نیستند.

·      بیماران دارای عفونت و التهاب پوستی

·      افرادی که دارای زخم تازه و باز روی پوست باشند.

مزایا و معایب استفاده از مزوتراپی صورت

تا این بخش از مقاله در مورد مزوتراپی، مواد مورداستفاده در آن و شرایط افرادی که مجاز به انجام این روش هستند صحبت شد. قبل از پرداختن به بهترین برند مزوتراپی صورت اطلاع از مزایا و معایب استفاده از این روش شما را در انتخاب یا عدم انتخاب این روش پاک‌سازی پوست راهنمایی خواهد کرد:

مزایا

·      روش غیرجراحی با حداقل تداخل با بافت و ساختار پوست

·      جوان‌سازی و شاداب کردن پوست

·      بهبود رنگ و ظاهر پوست

·      رفع لک، چروک و علائم پیری

·      لیفتینگ و سفت کردن پوست

·      نتایج سریع

·      نقاهت و ریکاوری سریع

·      ماندگاری و اثر بلندمدت

معایب

در کنار همه ویژگی‌هایی که با این روش درمان در پوست ایجاد می‌شود، نمی‌توان از معایب آن غافل شد. برخی از این معایب و عوارض موقتی بوده و طی چند روز برطرف می‌شود مثل:

·      حالت تهوع

·      استفراغ

·      اسهال

·      تورم، التهاب، قرمزی

·      خارش و سوزش

·      زخم

·      کبودی و ورم

·      خونریزی

·      عفونت

اما برخی از عوارض آن همچون کبودی که می‌تواند به دلیل آسیب‌دیدگی عروق کوچک و خونریزی در محل تزریق باشد، ممکن است رفع آن کمی زمان بر باشد. ضمن اینکه مصرف برخی داروها مثل آسپرین و داروهای ضدالتهاب غیراستروئیدی نیز باعث افزایش این کبودی و خونریزی است. در کنار این مورد ورم صورت در اثر مزوتراپی جزو عوارض شایع این روش پاک‌سازی است که ممکن است با پروسه طولانی‌تری در درمان همراه باشد. به طور معمول این عارضه باید طی چند روز برطرف شود؛ اما این گزینه در مورد همه افراد و واکنش‌های آنها به مزوتراپی یکسان نخواهد بود.

کلام آخر

مزوتراپی یکی از روش‌های نوین برای پاک‌سازی و جوان‌سازی پوست صورت به شمار می‌رود. این روش غیرجراحی با درصد رضایتمندی مصرف‌کننده، باعث جلب رضایت بسیاری کاربران و افزایش آمار مصرف این روش شده است. باتوجه‌به اینکه کار تزریق کوکتل‌های مزوتراپی در بخش صورت انجام می‌شود، حتماً قبل از انجام این فرایند با پزشکان و متخصصین پوست و مو در این زمینه مشورت نموده و متناسب تا با پوست شما بهترین راهکار را برای پاک‌سازی و جوان‌سازی پوست به شما معرفی نمایند.

هرچند که با محصولات تولیدی بهترین برند مزوتراپی صورت با نام کوکتل‌های مزوتراپی با سطح کیفی بالا و رضایتمندی مصرف‌کننده دغدغه افراد برای انتخاب این روش برطرف خواهد شد؛ اما درعین‌حال بررسی همه شرایط و ارزیابی مزایا و معایب این روش پاک‌سازی، باعث جلوگیری از عوارض احتمالی بر روی پوست صورت شما خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *