دسته‌بندی نشده

بهترین برند مزوتراپی زیر چشم

مزوتراپی زیر چشم برای جوانسازی و تقویت پوست دور چشم مورد استفاده قرار می‌گیرد. افرادی که دارای تیرگی زیر چشم هستند می‌توانند این روش را امتحان نمایند. این روش درمانی کاملاً غیر تهاجمی و بدون عارضه می‌باشد. تمامی محصولاتی که در مزوتراپی مورد استفاده قرار می‌گیرند حاوی ویتامین‌ها، مواد معدنی و اسید هیالورونیک هستند که تماماً برای از بین بردن سیاهی زیر چشم مناسبند. این روش کاملا کم تهاجم است و برای جوانسازی و زیبایی صورت فواید بسیار زیادی دارد. ما در این مطلب می‌خواهیم بهترین برند مزوتراپی زیر چشم  را معرفی نماییم. قطعاً مزوتراپی می‌تواند یک روش بسیار مناسب برای افرادی باشد که به دنبال سلامت و زیبایی پوست به ویژه در نواحی اطراف چشم هستند. به طور کلی مزوتراپی زیر چشم باعث تغذیه پوست و نرم شدن آن می‌شود.

معرفی بهترین برند مزوتراپی زیر چشم

کوکتل مزوتراپی دور چشم فیوژن: کوکتل فیوژن برای رفع سیاهی و پف اطراف چشم بسیار مناسب است. به بهبود جریان گردش خون کمک می‌کند. باعث محو شدن چین و چروک‌های اطراف چشم می‌شود. انعطاف به پوست اطراف چشم را افزایش می‌دهد. حاوی ویتامین سی می‌باشد که جهت روشن کنندگی استفاده شده است. هیالورونیک اسید موجود در این محصول برای رطوبت و آبرسانی پوست مناسب است. در حجم ۱۰ میلی لیتر به بازار عرضه شده و ساخته شده توسط کشور اسپانیا می‌باشد. این کوکتل حاوی کافئین، مقداری هگزاپپتید ۱۰، ویتامین سی و هیالورونیک اسید می‌باشد.

رویتاکر ٧١۵: مزو رویتاکر دارای ساخت جدیدی می‌باشد که علاوه بر حفظ خواص مزوتراپی نوعی مزوژل به حساب می‌آید. حاوی ۵ میل حجم است که برای ۲ الی ۳ جلسه کفایت می‌کند. ساخت کشور فرانسه می‌باشد و دارای گواهینامه‌های پزشکی در سطح بین‌المللی است. برای نواحی حساس از جمله زیر چشم به کار می‌رود. این محصول به صورت تزریق مستقیم در نواحی مختلف پوست مورد استفاده قرار می‌گیرد. هم خانم‌ها و هم برای آقایان قابل استفاده است. حتماً طریقه مصرف آن به این شکل است که باید به صورت مستقیم توسط پزشک تزریق شود. بعد از تزریق مزوژل رویتاکر می‌توانید نتیجه را تا حد زیادی مشاهده کنید. این کوکتل برای جوانسازی، رفع چین و چروک، روشنسازی پوست و فرورفتگی صورت، چالشدگی زیر چشم و حتی خطوط خنده هم استفاده می‌شود.

برند ام سی کازمتیک: این برند یکی از محصولات شرکت فیوژن اسپانیا می‌باشد که مانند سایر محصولات کیفیتی بی‌نظیر دارد. در رده‌بندی بهترین برند مزوتراپی زیر چشم، چهارمین رتبه را از آن خود کرده است و رضایت بسیاری از مصرف کنندگان را دارا است.

برند مزولایک اسپانیا: این کوکتل‌ها می‌توانند چربی‌های زیر پوست را به شدت کاهش دهند و انعطاف پذیری آنها را تقویت نمایند. این کوکتل حاوی سدیم، منیزیم آسکوریل، فسفات و متیل سیلانول، استیل تتراپپتاید می‌باشد. این کوکتل یکی از راه‌های کمک کننده برای ایجاد تغییرات در پوست اطراف چشم است. تراکم و تعادل را در پوست ایجاد می‌کند و بعد از استفاده پوست شما حالت ارتجاعی پیدا خواهد کرد.

کاربرد کوکتل مزوتراپی برای زیر چشم

بهترین کوکتل مزوتراپی زیر چشم شامل ویتامین‌ها، پپتیدها، مواد معدنی، هیالورونیک اسید و یک سری مواد فعال می‌باشد که به طور مستقیم به پوست تزریق می‌‌شوند. استفاده از این محصولات باعث کاهش سیاهی خطوط ریز و گودی زیر چشم می‌باشد. علاوه بر این برای از بین بردن افتادگی پلک و پف دور چشم هم استفاده می‌شود. از آنجایی که عضلات صورت با افزایش سن تضعیف می‌شوند چربی زیر چشم شروع به لیز خوردن به سمت پایین خواهد کرد.

این مورد باعث می‌شود تا یک ظاهر کیسه مانند در ناحیه زیر چشم دیده شود. مزوتراپی می‌تواند به بازگرداندن حالت طبیعی پوست زیر چشم کمک کند. همچنین رایج‌ترین روش درمان گودی زیر چشم است. اسید هیالورونیک به طور طبیعی در بدن هست. این گونه پر کننده‌ها هیچگونه عوارضی ندارند؛ در نتیجه درمان به روش مزو زیر چشم، تمامی خطوط ریز این ناحیه صاف می‌شوند. شما می‌توانید از داشتن پوستی مرتجع لذت ببرید.

چه کسانی باید مزوتراپی زیر چشم انجام دهند

استفاده از بهترین برند مزوتراپی زیر چشم برای همه افراد مناسب است. کسانی که با مشکلاتی مانند گودی زیر چشم، حلقه‌های تیره، وضعیت ظاهری خسته در این ناحیه مواجه شده‌اند می‌توانند به سراغ این روش بروند. از طرفی افرادی که پوست مستعد زخم، متورم یا قرمز دارند نباید به سراغ مزاتراپی بروند. همچنین افرادی که دچار عفونت‌های فعال یا حساسیت‌های پوستی شده‌اند باید از انجام این روش درمانی پرهیز کنند.

خرید کوکتل زیرچشم مزولایک با بهترین قیمت

بهترین برند مزوتراپی زیر چشم چه مزیت‌هایی دارد

استفاده از بهترین برند مزوتراپی زیر چشم می‌تواند به کاهش چین و چروک‌ها، کاهش سیاهی دور چشم، افزایش درخشندگی و سفیدی، کاهش پف کیسه‌های چشم، کاهش ظاهر خسته کمک کند. این روش بدون برش و بخیه انجام می‌شود. بعد از انجام به راحتی می‌توانید به روتین عادی زندگی خود بازگردید. احتمال درد، کبودی و خونریزی بسیار پایین است. اگر دوست دارید بهترین نتیجه را از درمان بگیرید باید ۱۰ جلسه برای انجام تزریقات مراجعه کنید. این تزریق دو هفته یک بار به مدت سه ماه متوالی باید تکرار شود که البته این موضوع با توجه به مشکل شما متغیر خواهد بود. ماندگاری این نوع مزوتراپی حدود ۱۲ ماه است. اثرات طولانی مدتی دارند اما برخی از افراد با توجه به شرایط بدنی، نوع تغذیه و فعالیت بدنی که دارند با ماندگاری‌های متعددی روبرو می‌شوند.

آیا بهترین برند مزوتراپی زیر چشم عوارض هم دارد

شاید بپرسید آیا با تهیه بهترین برند مزوتراپی زیر چشم باز هم با عوارض آن روبرو می‌شوید؟ باید بگوییم که انجام مزوتراپی یک سری عوارض هم دارد. از جمله عوارض می‌توان به تورم خفیف، قرمزی، باقی ماندن جای تزریقات، کبودی، احساس خارش، احساس سوزش و واکنش‌های آلرژیک اشاره کرد. هزینه انجام مزوتراپی نیز با توجه به فاکتورهای مختلف مانند نوع برند کوکتل، تجربه پزشک، محل کلینیک و تعداد جلسات مورد نیاز شما متغیر خواهد بود.

سخن پایانی

اگر نیاز به انجام مزوتراپی زیر چشم دارید قطعاً باید به دنبال بهترین کوکتل بروید. در این صورت می‌توانید با خیال راحت تزریق را انجام دهید. اگر نیاز به دریافت مشاوره در مورد انواع کوکتل‌ها دارید می‌توانید با کارشناسان ما در مجموعه حیان طب صحبت کنید. مزوتراپی کاملا بدون درد و عوارض است و اثرات آن تا ۱۲ ماه وجود دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *